Hei!
Onko kellään aavistusta, mitä materiaalia tämä voisi olla? Se sijaitsee kellarin katossa, joka on ollut pannuhuone vanhassa talossa, joka on rakennettu vuonna 1909. Maalattu valkoiseksi, mutta siellä missä ei ole päästy maalaamaan (kuten pienen kaapelinpalan alla) väri on pikemminkin grafiitinharmaa.
Rakenteellinen pinta.
Voisiko se olla asbesti?

Ystävällinen tervehdys,
Marcus
 
  • Vanhan talon kellarin katto, jossa on valkoiseksi maalattu teksturoitu pinta ja harmaa alue pienen kaapelin alla.
99% varmuudella eterniittilevyt, jotka sisältävät asbestia.
 
  • Tykkään
tergo ja 2 muuta
  • Laddar…
useless useless sanoi:
99% varmuudella eterniitilevyt, jotka sisältävät asbestia.
Ok, kuten epäilin. Onko se ongelma, jos niitä on talossa? En ajatellut repiä niitä millään tavalla.
 
Niin kauan kuin se pysyy paikoillaan, se on vaaraton. Jos naulat voidaan vetää ulos ja levyt ottaa ulos kokonaisina, se on myös vaaratonta.
 
  • Tykkään
Makkan1234 ja 1 muu
  • Laddar…
M Makkan1234 sanoi:
Ok, kuten epäilinkin. Onko siitä ongelmaa, että se on talossa? En aio repiä sitä millään tavalla.
Jos jätät levyt rauhaan, et kohtaa näiden kanssa ongelmia, vaarallisuus tulee esiin, jos alat repiä niitä pois.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.