Se, joka rakensi sen, näyttää olleen tarkka siitä, että sen pitäisi olla vakaa sivusuunnassa jostain syystä, eli ettei se, mikä on seinän päällä, liiku oikealle tai vasemmalle kuviossa. Tietenkin voi myös olla niin, että pylväät kantavat raskasta kuormaa ja tuet ovat siellä estämässä niitä taipumasta. Tai ehkä he vain halusivat seinän olevan vakaa. Mutta tietääkseen, onko sillä kantava toiminto, täytyy tutkia, mitä on seinän päällä. Tässä tapauksessa on luultavasti parasta tutkia myös, mitä on sivulla, jotta voi varmistaa, ettei siellä ole mitään, mikä voisi kaatua.