Aion siirtää ulkoterassin ja minun täytyy purkaa ensin säleikköseinä. Mutta en millään löydä mitään osaa, joka sopisi asennuksessa käytettyihin ruuveihin. Voiko joku ohjata minut oikeaan suuntaan? Tunteeko joku uran? Mitä se voitaisiin kutsua? En löydä mitään vastaavaa Googlesta. Kokeilin Torqia, joka näytti melko samankaltaiselta, mutta se ei sopinut ollenkaan.
 
  • Ulkopation ruuvin kanta puulaudan pinnassa sinistä taivasta vasten.
  • Tykkään
Warleod
  • Laddar…
S stigdaniel sanoi:
Kokeilin Torqia, joka näytti aika samanlaiselta, mutta ei sopinut ollenkaan.
Nyt pitäisi osata lukea ennen kuin vastaa. Fail.... :oops::oops::oops:

LOX vaikuttaa paremmalta...
 
Alfredo Alfredo sanoi:
Nyt pitäisi pystyä lukemaan oikein ennen kuin vastaa. Fail.... :oops::oops::oops:

LOX vaikuttaa paremmalta...
Doh!
stupid_head.jpg
 
  • Tykkään
Dan_Johansson ja 1 muu
  • Laddar…
useless useless sanoi:
LOX heter dom.
[linkki]

Vaikuttaa olevan jotain, jonka Grabber on itse keksinyt?
Tuhannet kiitokset!
Irrotin ensimmäisen osan multimasterilla, kulmahiomakoneella ja vasaralla, eikä se ollut kaunis näky.
 
  • Tykkään
Rickardfixare
  • Laddar…
Tapanani on asentaa jotakuinkin joka kymmenes ruuvi tai niin torq-set:llä. Tai ehkä tri-wing:llä jos olen sillä tuulella. Tulevat remontoijat varmasti pitävät sitä hauskana :)
 
  • Tykkään
  • Haha
Johan456 ja 8 muuta
  • Laddar…
Bernieberg Bernieberg sanoi:
Tapanani on laittaa suunnilleen joka kymmenes ruuvi tai niin torq-set:llä. Tai ehkä tri-wing jos olen sillä tuulella.
Siellä alhaalla on erityinen paikka sellaisille kuin sinä! :devilish:
 
  • Tykkään
  • Haha
Johan456 ja 3 muuta
  • Laddar…
S stigdaniel sanoi:
Aion siirtää pation ja ensin on purettava säleikkö. Mutta en voi mistään löytää sopivaa osaa ruuveihin, joita on käytetty asennuksessa. Voisiko joku ohjata minut oikeaan suuntaan? Tunnistaako joku jäljen? Mikä se voisi olla? En löydä mitään vastaavaa Googlesta. Kokeilin Torqia, joka näytti melko samanlaiselta, mutta se ei sopinut ollenkaan.
Se toimii erittäin hyvin Ph2 LOX:iin.
http://www.grabber.se/wp-content/uploads/2014/03/Prod_Bits201212webb.pdf
 
Vain koska vitsailin tästä, jouduin itse ongelmiin. Olen korjaamassa julkisivua ja minun piti irrottaa osan peltikatosta, jonka peltiseppä oli kiinnittänyt siihen kohtaan, missä pelti kohtaa julkisivun. Ruuvit olivat tyypillisesti asennusruuveja ja näyttivät torxeilta. Mutta mikään kärki ei sopinut. Katsoin tarkemmin ja huomasin, että niitä oli kahdeksan osaa tavallisen kuuden sijaan, niinkuin torxilla. Lopulta onnistuin tasapääruuvimeisselillä kiertämään ne ulos. Täytyy varmaan lopettaa lentokoneruuvien ujuttaminen kiusallaan, näyttäisi tuottavan huonoa karmaa :rofl:
 
  • Tykkään
tveksamt
  • Laddar…
S stigdaniel sanoi:
Aion siirtää terassia ja minun täytyy ensin purkaa ristikko. Mutta en millään löydä osaa, joka sopisi kiinnitykseen käytettyihin ruuveihin. Voisiko joku ohjata minut oikealle tielle? Tunnistaako joku kuvion? Mikä sen nimi voisi olla? En löydä mitään vastaavaa Googlesta. Kokeilin Torqia, joka näytti aika samanlaiselta, mutta ne eivät sopineet ollenkaan.
Sitä kutsutaan loxiksi ja sitä käytetään mm. grabbee-terassiruuvien kanssa.
 
  • Tykkään
pwb
  • Laddar…
Kiitos vinkistä! Tosin sain vastauksen ketjuun kaksi vuotta sitten, mutta ansaitset kiitoksen löydettyäsi ketjun.
 
  • Tykkään
pwb ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.