Hei!

Olen etsimässä kahta ruuvia, kuten kuvassa. Voisiko joku auttaa minua eteenpäin?

Parasta olisi tietysti, jos joku tietäisi suoralta kädeltä, mikä malli on kyseessä ja mistä voisin löytää niitä. Mutta ymmärrän, että voi olla vaikeaa sanoa tarkalleen, mikä malli on, pelkästään kuvaa katsomalla. Jos kuitenkin joku voisi antaa minulle vinkin siitä, mitä minun pitäisi googlata, niin voisin varmasti löytää oikean tilaamalla kotiin useita eri malleja, jotka voisivat olla kuvan mukaisia.

Kiitos etukäteen.

• Mitta näyttää ruuveja, joiden koko on 2,0 x 5 mm, ruuvit sijaitsevat läpinäkyvässä pussissa.
Etsi "self tapping screw". Nopea vilkaisu Ebayssa tarjoaa valtavan valikoiman ruuveja, jokin niistä varmaan sopii sinulle.

Näyttää siltä, että se on tavallinen peltiruuvi 2x5mm (jos pussin teksti pitää paikkansa).
Onko tärkeää, että väri on sama? Muuten luulen, että rautakaupat tai esimerkiksi bauhaus ovat sellaisia "irtotavara"-hyllyssä.

Yleisin on, että ruuvi on itseporautuva, mutta sen ei pitäisi olla ongelma sinulle.

Edit: Vaikuttaa siltä, että mallikaupoissa voi olla samanlaisia pieniä ruuveja, koska ihmiset näyttävät asentavan Märklin-kiskoja näillä.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.