Aion liittää terassin betonilaattaan attefallareen. Reunapalkit ovat "kevyt"-tyyppiä eli siinä on vain ohuempi kuitubetoni sivulla ja sitten eristys....mitä minun pitäisi käyttää kiinnittääkseni terassin tähän? 😊

T trojlee sanoi:
Aion liittää terassin betonilaatan viereen attefallariin. Kantapalkit ovat "kevyt"-tyyppiä, eli se on vain ohuempaa kuitubetonia sivulla ja sitten eristys....mitä minun pitäisi käyttää kiinnittämään terassi tähän?😊
Miksi sinun edes pitäisi kiinnittää se taloon?

• Tykkään
reez ja 1 muu
  • Laddar…
T Tompafix sanoi:
Miksi sinun edes pitäisi kiinnittää se taloon?
Ajattelin, että se olisi vakaampi kuin laittaa se laattojen päälle, minulla on melko matala rakennuskorkeus, joten en mahdu kantavaa palkkia alle..

B
Olin valanut plintit sen sijaan...

• Tykkään
Davidbagare
  • Laddar…
Laita mieluummin markkikiviä, se vaatii vähemmän ylläpitoa ja sopii yleensä erinomaisesti taloihin maanvaraisella laatalla.

• Tykkään
reez
  • Laddar…
T trojlee sanoi:
Ajattelin, että se olisi vakaampi kuin laittaa se laatoille, sillä siinä on melko matala rakennuskorkeus, joten sinne ei mahdu mikään kantava palkki...
Molemmat terassini sijaitsevat suoraan kivilaattojen päällä.
Niissä ei ole kantavaa palkkia, vain runko 170mm palkeilla. Pysyvät vakaasti paikoillaan yli 10 vuoden jälkeen. Terassi painaa paljon eikä liiku helposti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.