893 lukukertaa ·
3 vastausta
893 lukukertaa
3 vastausta
Mikä rakennuslohko tämä on?
Hei!
Voiko joku nähdä, millaisesta rakennusblokista tämä on tehty? Rakennettu neljänkymmentäluvun lopulla tietääkseni.
Ajattelin aluksi, että se voisi olla blåbetong, mutta siinä ei näytä olevan ominaisia onteloita.
Valitettavasti en voi mitata tällä hetkellä.
Ystävällisin terveisin
Fyrtiofemgrader
Voiko joku nähdä, millaisesta rakennusblokista tämä on tehty? Rakennettu neljänkymmentäluvun lopulla tietääkseni.
Ajattelin aluksi, että se voisi olla blåbetong, mutta siinä ei näytä olevan ominaisia onteloita.
Valitettavasti en voi mitata tällä hetkellä.
Ystävällisin terveisin
Fyrtiofemgrader
Viimeksi muokattu:
Näyttää kevyestä betonista Siporex, ne olivat hieman lilasinisiä väriltään jonkin aikaa.F Fyrtiofemgrader sanoi:Hei!
Voiko joku tunnistaa, millaisia rakennuspalikoita nämä ovat? Rakennettu neljäkymmentäluvun lopussa, mitä tiedän.
Ajattelin aluksi, että se voisi olla Sinisavi, mutta ei näytä olevan niitä tyypillisiä onteloita.
Ei ole tällä hetkellä mahdollista tehdä mittauksia valitettavasti.
Terveisin
Fyrtiofemgrader
Kun etsin kuvia netistä, näyttää sininen betoni yleensä olevan täynnä pieniä reikiä, vähän kuin pesusieni.T tracker sanoi:
Yhdessä liittämissäni kuvissa (se, jossa vihreä rasia oikealla) näyttää rakenne enemmän koostuvan pienistä palloista.
Klikkaa tästä vastataksesi


