Hei!

Voiko joku nähdä, millaisesta rakennusblokista tämä on tehty? Rakennettu neljänkymmentäluvun lopulla tietääkseni.

Ajattelin aluksi, että se voisi olla blåbetong, mutta siinä ei näytä olevan ominaisia onteloita.

Valitettavasti en voi mitata tällä hetkellä.

Ystävällisin terveisin
Fyrtiofemgrader
 
  • Vanhan harmaan betoniseinän pinta, jossa on valkoisia laastiviivoja, ja edessä puinen lista.
  • Seinässä vanha harmaa rakennuslohko ja sen sisällä sähköjohtoja kiinnikkeillä kiinni.
  • Seinä, jossa on harmaita rakennuslohkoja 1940-luvulta, mahdollisesti ei sinibetonista, sininen putki näkyvissä.
Viimeksi muokattu:
Sinibetonilla ei yleensä ole onteloita, vaan se on homogeeninen, ajattelet harmaasokareita tai betoniharkkoja.
Kuvassa näyttää olevan sinibetonia.
 
  • Tykkään
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P
F Fyrtiofemgrader sanoi:
Hei!

Voiko joku tunnistaa, millaisia rakennuspalikoita nämä ovat? Rakennettu neljäkymmentäluvun lopussa, mitä tiedän.

Ajattelin aluksi, että se voisi olla Sinisavi, mutta ei näytä olevan niitä tyypillisiä onteloita.

Ei ole tällä hetkellä mahdollista tehdä mittauksia valitettavasti.

Terveisin
Fyrtiofemgrader
Näyttää kevyestä betonista Siporex, ne olivat hieman lilasinisiä väriltään jonkin aikaa.
 
T tracker sanoi:
Sininen betoni ei yleensä ole rei'itetty vaan on homogeeninen, tarkoitit harmaasuguja tai betonitiiliä. Kuvassa näyttää olevan sinistä betonia.
Kun etsin kuvia netistä, näyttää sininen betoni yleensä olevan täynnä pieniä reikiä, vähän kuin pesusieni.

Yhdessä liittämissäni kuvissa (se, jossa vihreä rasia oikealla) näyttää rakenne enemmän koostuvan pienistä palloista.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.