9 992 lukukertaa ·
9 vastausta
10k lukukertaa
9 vastausta
mikä rakennusjärjestys? lattia/seinä/katto
Uskallan väittää, että luonani on käynnissä täydellinen remontti, olen tullut siihen pisteeseen, että siirrytään purkutöistä uudelleenasennukseen.
Avoimet seinät, paljaat lattiat, eikä sisäkattoa. Missä järjestyksessä pitäisi edetä.. Arvaan, että järjestys on Seinät, katto, lattia?
Avoimet seinät, paljaat lattiat, eikä sisäkattoa. Missä järjestyksessä pitäisi edetä.. Arvaan, että järjestys on Seinät, katto, lattia?
Onko se sisällä, missä eristys näkyy kaikkialla? Sain sellaisen kuvan.Yrrol sanoi:
Sitten asettaisin lattian, jotta olisi jotain mihin kävellä, sitten katon, kun lattiatilaa on paljon juosta (jos se on käytännöllistä), sitten ulkoseinät, viimeksi väliseinät.
Kuten sanottu, vähän hankalaa kun sinä näet rakentamisen enkä minä.Yrrol sanoi:
Miltä se näyttää nyt? Yläkerta? Materiaalivalinta?
Ehkä voin antaa tarkemman kuvan siitä, miten edeten.
Minun on ostettava itselleni uusi digitaalikamera, haha.. (tai löydettävä se, joka katosi muutossa)
Olen poistanut muutamia masoniittilevyjä ulkoseinistä... Olen poistanut masoniittilevyjä toiselta puolelta sisäseinistä eristämisen ja sähköjen vetämisen tarkoituksessa...
Ulkoseinät saavat uuden masoniitin, sisäseinät saavat kipsin.
eristeet ja muovit ovat olemassa, täytyy kuitenkin teipata vauriot.
Olen repinyt alas paperi-sisäkaton ja siitä tulee kipsi, joka kitataan täysin tasaiseksi saumattomaksi sisäkatoksi.
kylmä ullakko yläkerrassa on, mutta se on myöhempi sisustusprojekti.
Olen poistanut muutamia masoniittilevyjä ulkoseinistä... Olen poistanut masoniittilevyjä toiselta puolelta sisäseinistä eristämisen ja sähköjen vetämisen tarkoituksessa...
Ulkoseinät saavat uuden masoniitin, sisäseinät saavat kipsin.
eristeet ja muovit ovat olemassa, täytyy kuitenkin teipata vauriot.
Olen repinyt alas paperi-sisäkaton ja siitä tulee kipsi, joka kitataan täysin tasaiseksi saumattomaksi sisäkatoksi.
kylmä ullakko yläkerrassa on, mutta se on myöhempi sisustusprojekti.
Ok, joten raakalattia on olemassa. Miksi ei kipsiä ulkoseiniin?Yrrol sanoi:Minun täytyy ostaa uusi digikamera, haha.. (tai löytää se, joka katosi muutossa)
olen poistanut masoniittilevyjä ulkoseinistä... Olen poistanut masoniittilevyjä sisäseinän yhdeltä puolelta, jotta voin eristää ja vetää sähköjä..
Ulkoseinät saavat uuden masoniitin, sisäseinät saavat kipsilevyt.
Eristykset ja muovit ovat valmiina, kuitenkin teippaan vauriot.
Olen repinyt alas paperikaton ja se saa kipsilevyn, joka sitten tasoitetaan täysin sileäksi saumattomaksi katoksi.
Yläkerran kylmäullakko on olemassa, mutta se on myöhempi sisustusprojekti.
Näin mielessäni suuren huoneen, jonne tulee uusia kevyitä väliseiniä.
Sinun tilanteessasi sillä ei varmaan ole niin suurta merkitystä. Mutta laittaisin silti kiroillen katon ensimmäiseksi, niin välttyisit mahdollisilta ongelmilta listojen kanssa, jos huomaat, että haluat varjolistan tai jopa pelkän sauman. Tai jos aiot laittaa kevyen väliseinän johonkin vie myöhemmin sen alas jne.
Aina mukavaa, kun katossa on mahdollisimman paljon materiaalia.
Lattia ensin, jotta on jotain kävellä. sitten ulkoseinän tai sisäkaton. Itse suosin seinän tekemistä ensin, mutta se olen minä. Sitten nostetaan sisäkatto. Sisäseinät tehdään ihan viimeiseksi.
Klikkaa tästä vastataksesi