É
Kylpyhuoneessani on laattoja, jotka roikkuvat ruudukossa. Yhdistän ne eniten toimistokattoihin... katso liitettä kuva!

Olen tottunut niihin enkä ajatellut vaihtaa kattoa, mutta haluaisin ostaa uusia laattoja. Ajattelin nimittäin asentaa spotit kattoon ja haluan, että kaikilla laatoilla on sama sävy.

Miksi näitä kattoja kutsutaan? Ja mistä voin ostaa uusia laattoja? Ne ovat enintään 60x60cm.

Niiden tulisi kestää lämpöä, koska aion laittaa spotteja niihin. Ovatko ne erityisiä laattoja, kun ne ovat kylpyhuoneessa? Yksi työkaveri sanoi, että niissä voisi olla hometta, jos niissä on eristystä... En ole huomannut mitään, mutta ne, jotka minulla on nyt, vaikuttavat olevan jonkinlaista eristystä. Joten uudet voisivat mielellään pitää lämmön yhtä hyvin kuin tänään, mutta myös kestää kosteutta ja ennen kaikkea lämpöä.

• Kylpyhuoneen katossa on 60x60 cm valkoisia ruututapaisia laattoja ja pyöreä valaisin; alla näkyy suihku ja laatoitettu seinä.
É
Kukaan ei tiedä vielä toistaiseksi... vai olenko postannut väärään foorumiin?

Pienen etsinnän jälkeen niitä kutsutaan muun muassa "aukustikplattor". Eivät kuulosta ensisijaisesti kylpyhuoneeseen sopivilta, mutta siellä minulla kuitenkin on ne. Tuntuu kuitenkin vaikealta löytää hyvää tietoa netistä. Aion tarkistaa http://www.ecophon.com, mitä heillä on tarjottavana. En ole kuitenkaan koskaan kuullut heistä ennen, joten he ovat varmasti kalliita, joten jos joku tietää "tavallisen" kaupan, joka myy näitä laattoja, esimerkiksi Byggmax, Bauhaus, Fredells jne., niin saa mielellään vinkata!

Se on alaspäin ripustettu alakatto, jota käytetään usein toimistoissa.
Etsi alueeltasi joku, joka asentaa alakattoja, ja soita heille.
Kylpyhuoneeseesi tarvitaan hyvin vähän laattoja, yleensä niitä laitetaan muutama sata m² tästä.
Ne ovat varmasti 60x60 vai mitä??
Sitten kysyt heiltä, mitä he haluavat parista laatasta, tuntuu kuin se olisi kahvileipä/voileipäkakun sopimus ;)

É
Vain vähän tietoa, jos joku sattuu kysymään samankaltaista kysymystä tulevaisuudessa...
Ecophon pyysi minua kuvaamaan molemmat puolet nähdäkseen, minkä tyyppinen levy se oli, ja sitten huomasin, että ne oli itse asiassa merkitty juuri Ecophon... Levyt ovat kivivillaa ja sitten maalattu lasikuituhuopa. Niiden pitäisi kestää lämpöä ja kosteutta, 95% 25 asteessa ja 100% tilapäisesti 40 asteessa myyjän mukaan. Noin 1000kr 10 levylle ottivat siellä.

• Tykkään
Rawberry ja 2 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.