P.Öberg sanoi:
Kuva on hieman epäreilu. Varmaankin koska halutaan simuloida kumimateriaalin paikkaa selkeästi. Kun pohjarakenteen karmi kiinnitetään, se painuu alas ja siitä tulee erittäin tiivis. Nämä toimivat oikein hyvin.

Tärkeää ostaa vain oikeaa kokoa, jotta se on samanmittainen runkorakenteen kanssa.
Mikä näissä on etu verrattuna LDPE:hen? Yritän vain ymmärtää eroja. Ja miten tämä kiinnitetään? Kiinnitetäänkö se suoraan karmiin vai?

A
Kumi VS muovi.

Kumi on hyvin tunnettu tiivistämisessä. Tarkempia eroja on varmasti, mutta ne ovat oman asiantuntemukseni ulkopuolella.

En ole vain käyttänyt tätä kanta-alustoilla, vaan myös kynnyksien alla kellarissa, missä tila oli rajallinen tiivistämiseen. Olen käyttänyt sitä auton sisätiloissa metallin ja metallin sekä metallin ja puun välillä, jotta ei synny kitinää, tosin vain koska "se oli kotona", mutta silti.

Se pitää vain rullata auki ja kynnys tulee päälle, mutta olen niitannut sen keskeltä kiinni lohkokokoonpanossa ja sitten nostanut seinän, joten se toimii, kunhan seinä ei liiku eteen- tai taaksepäin niin, että se rutistuu. Silloin täytyy nostaa ja korjata.

• Tykkään
Nygge72
  • Laddar…
P.Öberg sanoi:
Kumi VS muovi.
Kumi tunnetaan hyvin tiivistämisestä. Yksityiskohtaisempia eroja löytyy varmasti, mutta ne eivät kuulu minun asiantuntemukseeni.

En ole käyttänyt tätä vain kantavilla rakenteilla vaan myös kynnysten alla kellarissa, missä tilanpuute esti täytteen käytön. Olen käyttänyt sitä auton sisustuksissa metallin ja metallin, sekä metallin ja puun välissä, jotta kitinöitä ei synny, tosin vain siksi "että se löytyi kotoa", mutta kuitenkin.

Se pitäisi vain rullata auki ja kantava rakenne tulee sen päälle, mutta olen nitojalla kiinnittänyt sen keskeltä, kun olen asentanut harkkoja ja sitten nostanut seinän, jotta se toimii ja seinä ei liu'u eteen tai taakse ja kurtistu. Jos näin käy, täytyy nostaa ja korjata.
Ajattelin koota kokonaisen seinän kerralla, joten ajattelin, että voisi nitoa kiinni reunoista (korotusten ulkopuolelta) sekä keskeltä, jotta se pysyy paikallaan ilman, että se kurtistuu.

A
N Nygge72 sanoi:
Niin, ajattelin pystyttää koko seinän kerralla, joten ajattelin, että se voidaan nitoa kiinni reunoilta (korotusten ulkopuolelta) sekä keskeltä, jolloin sen pitäisi pysyä paikallaan ilman ryppyjä?
Totta kai! Onnea matkaan!

Mutta jos aiotaan laittaa länsirannikon levy ulkopuolelle, tuleeko tämän perusmuuri-eristyksen peittää myös se? Vai riittääkö, että sen laittaa hiirisuojan tapaan ja perusmuuri-eristys peittää vain perusmuurin?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.