Musta väliseinä 1970-luvun talon remontissa, eristys poistettu ja työkalu lattialla; mahdollinen kosteusvaurio.

Ne tummat levy siis. Se on ikään kuin pehmeä, jos siihen pistää veitsen.

kuva on otettu sisältä, missä olen poistanut kipsin, tuulipaperin ja eristyksen. tämän tumman levyn ulkopuolella on ulkoseinän puuverhous.

Onko tämä jotain, joka pitäisi poistaa? Eristys oli vähän musta, jossa mustat levyt oli liitetty yhteen, joten sinne on varmaan päässyt kosteutta.

Talo on vuodelta 1970.
 
Voisi olla asfaboard.

Ei, sitä ei kannata poistaa.
 
Onko asfaboard, pitäisin sen ennallaan.
Mutta että olet saanut vähän kosteutta eristeeseen liitoksissa tuntuu vähän siltä ja siltä.
Ehkä voisi tiivistää teipillä tai saumauksella, sinulla on todennäköisesti ollut alipaine sisätiloissa, joten olet imenyt kosteutta sisään.
 
Kiitos vastauksesta! No niin sen täytyy olla. Näytti hyvältä muuten, joten tiivistän sen tiivistemassalla ennen kuin laitan kaiken takaisin paikoilleen.
 
  • Tykkään
1
  • Laddar…
Henkilökohtaisesti käyttäisin todennäköisesti asfapappia ja vuoraisin niissä kohdissa, joissa on saumoja, sen sijaan että käyttäisin saumamassaa.
Asfaboard on kuitenkin puupohjainen ja liikkuu todennäköisesti kosteustason mukaan vuoden aikana.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.