2 207 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Mikä materiaali tämä on?

Ne tummat levy siis. Se on ikään kuin pehmeä, jos siihen pistää veitsen.
kuva on otettu sisältä, missä olen poistanut kipsin, tuulipaperin ja eristyksen. tämän tumman levyn ulkopuolella on ulkoseinän puuverhous.
Onko tämä jotain, joka pitäisi poistaa? Eristys oli vähän musta, jossa mustat levyt oli liitetty yhteen, joten sinne on varmaan päässyt kosteutta.
Talo on vuodelta 1970.
Onko asfaboard, pitäisin sen ennallaan.
Mutta että olet saanut vähän kosteutta eristeeseen liitoksissa tuntuu vähän siltä ja siltä.
Ehkä voisi tiivistää teipillä tai saumauksella, sinulla on todennäköisesti ollut alipaine sisätiloissa, joten olet imenyt kosteutta sisään.
Mutta että olet saanut vähän kosteutta eristeeseen liitoksissa tuntuu vähän siltä ja siltä.
Ehkä voisi tiivistää teipillä tai saumauksella, sinulla on todennäköisesti ollut alipaine sisätiloissa, joten olet imenyt kosteutta sisään.
Henkilökohtaisesti käyttäisin todennäköisesti asfapappia ja vuoraisin niissä kohdissa, joissa on saumoja, sen sijaan että käyttäisin saumamassaa.
Asfaboard on kuitenkin puupohjainen ja liikkuu todennäköisesti kosteustason mukaan vuoden aikana.
Asfaboard on kuitenkin puupohjainen ja liikkuu todennäköisesti kosteustason mukaan vuoden aikana.
Klikkaa tästä vastataksesi