2 950 lukukertaa ·
18 vastausta
3k lukukertaa
18 vastausta
Mikä lattiamateriaali ullakkotilaan
minulla on cc600, kuten kirjoitin aloitusviestissä, mutta on silti vaikea kuvitella, että siitä tulisi vakaa??
tämä lattia on luultavasti kantava, mutta huomattavasti kalliimpi... https://www.byggmax.se/golv/trägolv/massivt-trägolv/furugolv-25-27x158-p08927158
CC600:ssa uskon, että halvempi lattia toimii riittävän hyvin varastotilaan. Lattia on pontattu, joten se muodostaa levyn, joka jakaa kuorman. Keskellä kattotuolien välillä se voi ehkä olla hieman huojuva, mutta se ei todennäköisesti romahda. Voit asettaa 11mm OSB-levyn ja kokeilla, miltä se tuntuu. Jos se on riittävän hyvä, 4mm paksumpi puulattia toimii ehdottomasti.
Paksumpi lattia yllä toimii varmasti.
Lisäys: muista ruuvata OSB kiinni ennen kuin testaat sen joustavuutta.
Paksumpi lattia yllä toimii varmasti.
Lisäys: muista ruuvata OSB kiinni ennen kuin testaat sen joustavuutta.
Viimeksi muokattu:
ajan tavallisella lattiahiukkaslevyllä... se vaikuttaa parhaalta 
mutta minulla on pieni lisäkysymys eristyksestä...
voinko asentaa lattian ja sitten ruiskuttaa puhallusvillaa sivuilta kunkin kattokannattimen väliin tai miten sen nyt sanoisi...
vai onko etu eristää ensin ja sitten levyttää? silloin ei ole oikein mitään, millä kävellä...
mutta minulla on pieni lisäkysymys eristyksestä...
voinko asentaa lattian ja sitten ruiskuttaa puhallusvillaa sivuilta kunkin kattokannattimen väliin tai miten sen nyt sanoisi...
vai onko etu eristää ensin ja sitten levyttää? silloin ei ole oikein mitään, millä kävellä...
Klikkaa tästä vastataksesi