Hei,
Minulla on betoniharkkoihin tehty oviaukko, joka tulee rappata umpeen maalattavaksi pinnaksi.

Mitä rappauslaastia minun tulisi käyttää? Ajattelen, että hyvä tarttuvuus on tärkeää.
 
J
Jos se on sisätiloissa ja kuiva tila, voit käyttää gypsibruk..
 
J Jansson69 sanoi:
Onko se sisällä ja kuiva tila, niin voit käyttää kipsilaastia..
Kyllä, se on lämmitetyssä kellarissa.
 
Olin ajanut putsbruk C kellarissa.
 
  • Tykkään
Jansson69
  • Laddar…
J
B Bjoernb sanoi:
Ja det är i en uppvärmd källare.
Jos se on kellarissa, ehkä kipsilaasti ei ole ensimmäinen valinta, rappauslaasti C tai Finjas Lagavägg on etuna Lagavägg on, että se on helpompi työstää ja saat sileämmän pinnan kuin tavallisella rappauslaastilla, joka tarvitsee tasoitusta jos haluat hienomman pinnan..
 
Finja Laga seinä kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Kiitos.
 
  • Tykkään
Jansson69
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.