Rakennustyömiehet vaihtavat ovia talossani ja mietin tätä ilmiötä: Kuulostaa siltä kuin he käynnistäisivät pölynimurin ja noin 10 sekunnin kuluttua kuuluu kolme vasaran iskua peräkkäin. Tietääkö joku, mikä tämä laite on?

Ei mahdollisuutta kysyä suoraan timpureilta?

En itse tiedä, mikä kone se on, mutta omistan akkukäyttöisen dyckerpistol (Dewalt), joka alkaa ääntelemään, kun painat sitä puuta vasten. Luulen, että se ääni, jonka koet kuulostavan pölynimurilta, on juuri se.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Henrik.woll ja 1 muu
  • Laddar…
Miksi et kysyisi byggarbetarna? Nykyinen datasamhälle onhan hieman hauska :rofl:

Flöjten5 Flöjten5 sanoi:
Miksi et kysyisi rakennustyöntekijöiltä? ‍♂️ tämän päivän tietoyhteiskunta on vähän hauska :rofl:
Nyt he ovat lähteneet viikonlopun viettoon, ja halusin tyydyttää uteliaisuuttani ennen sitä

tigersaha, joka sahaa irti vanhojen karmien naulan

T tergo sanoi:
tigersåg som sågar av spiken på de gammle karmarna
Aha! Mutta mikä aiheutti ne kolme lyöntiääntä?

Arvaisin kaasukäyttöinen naulain

Nicke111 Nicke111 sanoi:
Aha! Men vadan de tre slagljuden?
karmar ovat kiinnitetty 3 naulaa kummallekin puolelle

Pölynimuri
Nicke111 Nicke111 sanoi:
Aha! Mutta mikä se on, ne kolme ääntä?
Pölynimuri, joka tekee suodattimen puhdistuksen, arvaan.

• Tykkään
Micke R. ja 2 muuta
  • Laddar…
J JLov sanoi:
Dammsugasren

Dammsugaren som gör en filterrengöring gissar jag.
Joo ei ollut huono ajatus :thinking:(y)

Denniis Denniis sanoi:
Eikö ole mahdollista vain kysyä puusepiltä?

Minulla ei ole aavistustakaan, millainen kone se on, mutta omistan akkukäyttöisen dyckerpistol (Dewalt), joka alkaa kuulua, kun se painetaan puuta vasten. Luulen, että se on se ääni, joka mielestäsi kuulostaa pölynimurilta.
Joo, se kuulostaa pikemminkin kuin pölynimuri speedillä, koska ääni tunkee minun kerrokseeni. Vasaranlyönnit ovat pikemminkin moukarin voimakkuudella ja ovat aina poikkeuksetta kolme peräkkäin. Että he ovat valinneet juuri minun taloni väliaikaiseksi työpajakseen on hauskaa, kun päivisin keskityn musiikkiäänitykseen.

Kuulostaa paineilmakäyttöiseltä naulaimelta.

Se on pölynimuri, joka puhdistaa suodattimen.

• Tykkään
Huzzbutt
  • Laddar…
Juuri niin, Pölynimuri automaattisella suodattimen puhdistuksella. Iskee todella kovasti.

H Huzzbutt sanoi:
Juuri niin, pölynimuri automaattisella suodattimen puhdistuksella. Kuuluu todella kova pauke.
Tosi outoa valmistaa pölynimuri, joka kuulostaa vasaralta...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.