Jahapp, yhtäkkiä kuului rysähdys varastosta ja konsolihylly oli irronnut seinästä. Olin asentanut sen sellaisella kannattimella, johon sitten ripustetaan seinäkiskot. Lista oli kiinnitetty Mollyilla, mikä johti hienoihin suuriin reikiin, kun nämä revittiin seinästämme. Seinä on rapattu 50-luvun historia, jossa on kaisla/roska/puuvillitti(?) sisällä. Siis erittäin huokoinen. Kysymykseni on nyt siis mikä olisi sopivinta käyttää, kun aion ruuvata asioita näihin seiniin, jotka kestävät vähän painoa? Epäilen, että olin käyttänyt hieman liian lyhyitä Mollyja nyt, kun näin, kuinka "paksu" rappaus oli. Todennäköisesti ne olivat laajentuneet itse rappauksen sisällä, mikä luonnollisesti teki tästä ripustuksesta erittäin heikon. Mutta onko yhä Molly ainoa vaihtoehto, mutta oikeassa koossa, joka voi laajentua itse rappauksen takana? Vai onko olemassa muita tapoja asentaa asioita tällaisiin seiniin?
 
Mitä rappauksen sisällä on?
 
Matti_75 Matti_75 sanoi:
Mitä rappauksen sisällä on?
Jonkinlainen puuvillolanka tai ruokokasvi. Bösiksi kutsuisin sitä.
 
Mitä on roskan takana?
 
V Vante sanoi:
Mitä löytyy bösin takaa?
Sitä en oikeastaan tiedä.. En ole koskaan kaivannut niin syvälle siihen. Mutta sehän koskee vain ulkoseiniä ja meillä on rapattu julkisivu, joten oletan, että sen pitäisi olla jokin puupaneeli ennen ulkopintaa? Muutenhan se olisi bös koko matkan ulkopinnan rappaukseen. Mikä ei toisaalta yllättäisi minua, koska talo pitää huonosti lämpöä talvella.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.