Hei

Aion ripustaa todella raskaan taulun lasilla 1x1 metriä, ja he lähettivät teräsvaijeria ja huomauttivat, että minun pitäisi käyttää sitä.

Olen hieman huolissani painosta, kun yksi ruuvi pitää kaiken, mitä suosittelet minulle ja pitäisikö käyttää tulppaa? Minulla on kipsilevyseinä ja sen alla näyttää tältä (vanha kuva) mikä tämä nyt onkaan.
Muovipussi, jossa on metallivaijeria ja kiinnitystarvikkeita, pitelee kättä. Seinä, jossa on pyöreitä reikiä ja niiden sisällä näkyviä johtoja tai putkia, rinnastettuna kipsilevylle.

• Tykkään
Jakopp
  • Laddar…
Kuvassa on OSB vasemmalla ja vaneri oikealla. Joka tapauksessa käytetään yleensä tavallista puuruuvia tällaisessa seinässä.

P pjkw sanoi:
Kuvassa vasemmalla on OSB ja oikealla vaneri.
Yleensä käytetään tavallista puuruuvia tällaisessa seinässä.
Okei, onko tuo mitä jotkut alalla kutsuvat "plyfaksi"? On otettava kunnollinen puuruuvi, onko sinulla vinkkejä merkistä vai olenko niin pelokas, että taulu putoaisi?

Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
SnällKyckling
  • Laddar…
Jakopp Jakob H sanoi:
Merkki ei ole kovin tärkeä, mutta varmista, että se on pyöreäruuvinen eikä upotettu. Ilman, että tiedän tarkkoja olosuhteitasi, saattaisi 5 × 30-40 ruuvi olla sopiva? Jos haluat olla todella varma, voit ottaa 6 × 40 hex ruuvin.

Pitää paikkansa, että oikealla olevaa materiaalia kutsutaan nimellä plyfa!

[linkki]

Puuruuveja Hexagon Protect 4
[linkki]
Voi mikä tähti kiitos!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.