S Scotsman #1 Jäsen · 3 viestiä 22 tam 2020 klo 22:22 Scotsman Jäsen 3 viestiä 22 tam 2020 klo 22:22 #1 Löysin tämän eristyksen kylpyhuoneen lattian alta. Onko jollain tietoa, mitä se on? Oli joitakin lohkoja, noin 120x50 cm, kylpyhuoneen lattian alla.
Löysin tämän eristyksen kylpyhuoneen lattian alta. Onko jollain tietoa, mitä se on? Oli joitakin lohkoja, noin 120x50 cm, kylpyhuoneen lattian alla.
W witten #2 Talon omistaja · 2 263 viestiä 22 tam 2020 klo 22:25 witten Talon omistaja 2 263 viestiä 22 tam 2020 klo 22:25 #2 Näyttää puuvillalevyltä.
Fotografen #3 Harrastajasähköasentaja · E · 15 367 viestiä 22 tam 2020 klo 22:47 Fotografen Harrastajasähköasentaja E 15 367 viestiä 22 tam 2020 klo 22:47 #3 Puukuitulevy, puukuitu ja sementti. en keksi heti mitä niitä yleensä kutsutaan.
F Fred vom Jupiter #4 Jäsen · Stockholms · 1 555 viestiä 22 tam 2020 klo 22:54 Fred vom Jupiter Jäsen Stockholms 1 555 viestiä 22 tam 2020 klo 22:54 #4 Treullit.
ricebridge #5 Talon omistaja · Jönköping · 5 859 viestiä 23 tam 2020 klo 00:24 ricebridge Talon omistaja Jönköping 5 859 viestiä 23 tam 2020 klo 00:24 #5 Näkee joskus sisäkatossa. Melko yleistä. Eikä asbestia
Staffans2000 #6 Estetty · 10 824 viestiä 23 tam 2020 klo 01:20 Staffans2000 Estetty 10 824 viestiä 23 tam 2020 klo 01:20 #6 ricebridge sanoi: Ja ei asbestia Ai ai ai. Sitä ei voi varmasti tietää ennen kuin se on lähetetty analysoitavaksi. Hepasuodatin ja kertakäyttöhaalari päälle, sitten kosteapyyhitään koko talo. Anteeksi! En voinut vastustaa.
ricebridge sanoi: Ja ei asbestia Ai ai ai. Sitä ei voi varmasti tietää ennen kuin se on lähetetty analysoitavaksi. Hepasuodatin ja kertakäyttöhaalari päälle, sitten kosteapyyhitään koko talo. Anteeksi! En voinut vastustaa.
V vedklyv #7 Jäsen · Småland · 654 viestiä 23 tam 2020 klo 07:05 vedklyv Jäsen Småland 654 viestiä 23 tam 2020 klo 07:05 #7 Olki ja sementti
A AndersS #8 Talon omistaja · Kalmar Län · 27 103 viestiä 23 tam 2020 klo 07:08 AndersS Talon omistaja Kalmar Län 27 103 viestiä 23 tam 2020 klo 07:08 #8 Voi myös olla rappauksen takana kellarin seinissä.
S Scotsman #9 Jäsen · 3 viestiä 23 tam 2020 klo 07:32 Scotsman Jäsen 3 viestiä 23 tam 2020 klo 07:32 #9 Kiitos! Korvataan solumuovilla, jonka pitäisi olla huomattavasti parempi lämmöneristyskyvyltään.
Staffans2000 #10 Estetty · 10 824 viestiä 23 tam 2020 klo 09:52 Staffans2000 Estetty 10 824 viestiä 23 tam 2020 klo 09:52 #10 Mutta ole tarkka sopivuuden kanssa. Lasi ja kivivilla on huomattavasti helpompi saada siistiksi ilman rakoja.
Mutta ole tarkka sopivuuden kanssa. Lasi ja kivivilla on huomattavasti helpompi saada siistiksi ilman rakoja.