2 985 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Mihin laittaa erotussulku?
Hei
Olen pystyttänyt autotallin, jossa on parvi, ja olen nyt eristämässä sitä.
Autotallin seinät 120+45 mm eristys
Autotallin katto/lattiapalkit 200 mm
Parven vinokatto 200 mm
Autotalliosan on tarkoitus lämmetä tarvittaessa, eikä autoja ajeta sisään ja ulos talvella.
Parvi koostuu kahdesta huoneesta, pienestä toimistosta ja isommasta vierashuoneesta. Vierashuonetta lämmitetään tarvittaessa, mutta toimisto on tarkoitus pitää jatkuvasti lämpimänä. (Niin kauan kuin minulla on nykyinen työni)
Mihin minun pitäisi laittaa muovi? Onko kenelläkään ideoita?
Alkuperäinen ajatukseni oli vain muovittaa toimisto, mutta ehkä työskentelen kotona vain 2 vuotta lisää, enkä silloin halua pitää toimistoa lämpimänä!
Onko turvallisempaa laittaa muovia vai jättää laittamatta? Suurin vahinkoriski?
Olen pystyttänyt autotallin, jossa on parvi, ja olen nyt eristämässä sitä.
Autotallin seinät 120+45 mm eristys
Autotallin katto/lattiapalkit 200 mm
Parven vinokatto 200 mm
Autotalliosan on tarkoitus lämmetä tarvittaessa, eikä autoja ajeta sisään ja ulos talvella.
Parvi koostuu kahdesta huoneesta, pienestä toimistosta ja isommasta vierashuoneesta. Vierashuonetta lämmitetään tarvittaessa, mutta toimisto on tarkoitus pitää jatkuvasti lämpimänä. (Niin kauan kuin minulla on nykyinen työni)
Mihin minun pitäisi laittaa muovi? Onko kenelläkään ideoita?
Alkuperäinen ajatukseni oli vain muovittaa toimisto, mutta ehkä työskentelen kotona vain 2 vuotta lisää, enkä silloin halua pitää toimistoa lämpimänä!
Onko turvallisempaa laittaa muovia vai jättää laittamatta? Suurin vahinkoriski?
En oikein näe järkeä muovin käyttämisessä sinun tapauksessasi. Ennen kaikkea, koska ei tule olemaan mitään merkittävää kosteudenlisäystä, ei suihkusta, ruoanlaitosta tai edes ihmisten läsnäolosta (uloshengitysilma ja hiki) suuressa määrin. Olisin jättänyt diffuusioesteen pois, arvioin sen täysin riskittömäksi kuvamaasi rakennukseen. Se, ettei sitä lämmitetä tulevaisuudessa, on vielä yksi argumentti muovia vastaan.
Klikkaa tästä vastataksesi