Nyt olemme päättäneet laittaa mikrosementtiä uuteen spa-osastoon ja olen yrittänyt löytää tietoa siitä, miten saa hienon pinnan, mutta en ole löytänyt paljon järkevää...

Haluan "solidin", tasaisen värityksen ilman laikkuisuutta, jonka olen ymmärtänyt syntyvän hiottaessa.

Olen tasoittanut melko paljon ja pidän itseäni kohtuullisena siinä, joten ajatus on tehdä työ itse.

Onko jollain vinkkejä ja neuvoja matkalle?

MrJay
En voi hallita kuinka microsementti levitetään ilman että katsot YouTube-videoita. Mutta muista, että siitä voi tulla laikukas kuten tavallisesti maalattu seinä, ja jos siitä tulee laikukas, koko seinä täytyy tehdä uudelleen, ellet halua nähdä sitä.

MrJay MrJay sanoi:
En voi sanoa, miten levität microcementtiä, muuta kuin että katselet Youtube-videoita. Muista kuitenkin, että se voi tulla epätasaisen väriseksi kuin tavallinen maalattu seinä, ja jos näin käy, koko seinä on tehtävä uudelleen, jos et halua nähdä sitä.
Kiitos, sen olin kyllä jo itse keksinyt...

Youtube ei näytä tarjoavan videoita, jotka käsittelevät pintakäsittelyä, siis mitkä vaiheet tekevät pinnasta enemmän tai vähemmän epätasaisen...
Olen puhunut parin toimittajan kanssa ja he tuntuvat antavan hieman erilaiset ja epämääräiset ohjeet veden määrästä sekoituksessa tai eri hiomapaperien käytöstä.
He vaikuttavat haluttomilta antamaan ohjeita, mutta en halua tilata mitään, ennen kuin tiedän saavani tasaisen kauniin värin...

Joten jos käännetään kysymys toisin päin, tietääkö joku järkevän toimittajan, joka todella tietää mistä puhuu?

Pieni kokemus, joka minulla on, on se, että kun ajatellaan sen levittämistä (Festfloor tapauksessani), tulee pieniä vaihteluita. Olen sitä mieltä, että mitä vähemmän kittaat, sitä tasaisempi se on, mitä vähemmän hiot, sitä tasaisempi se on. Yllä mainittujen minimoimiseksi on tärkeää, että alusta on tasainen.

En tiedä, miten saisi täysin homogeenisen pinnan, kuten tasoitetta/teollisuuslattiaa.

• Tykkään
anders07
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.