13 525 lukukertaa ·
18 vastausta
14k lukukertaa
18 vastausta
Mdf on vääntynyt. Kuinka saada suorat?
Unohdin kysyä, onko sinulla mitään vinkkejä muusta materiaalista sisäoviini? Haluaisin mieluiten yksinkertaisen sileän oven, joka on mahdollisimman massiivinen ja raskas, mutta silti edullinen. Se maalataan vain valkoiseksi ja siihen tehdään upotettu lukko ja vetonuppi.prototypen sanoi:
HDF? Löysin vain 19mm paksuuden enkä ole vielä nähnyt hintaa. Ajattelin, että liimaisin 19mm ja 6mm tai 8mm yhteen. Tuntuu, että sen reunat ovat kestävämpiä kuin MDF:ssä.
Nyt olen saanut vinkin MDF lamellista. Massiivipuu keskellä ja MDF päällystetty, jos olen ymmärtänyt oikein. Ei takeita siitä, ettei se vääntyisi, mutta sen pitäisi olla parempi kuin MDF.
Tarvitsen reunalistoituksen näkyvälle puolelle, mutta ylipäivitettävä ABS-reunalista pitäisi toimia hyvin.
/edit
Ehdotus 2 keittiövalmistajalta, jolla on pitkä kokemus, sanoo sormijatkettu mänty. Pitäisi olla levyjä, jotka ovat 1200x2400x29mm.
Hänen kokemuksensa on, että hän ostaa ne hyvässä laadussa ja ne pitävät varmasti muotonsa, jos olen tarkka siitä, että maalaan ne yhtä paljon ja samalla kertaa molemmat puolet.
Tarvitsen reunalistoituksen näkyvälle puolelle, mutta ylipäivitettävä ABS-reunalista pitäisi toimia hyvin.
/edit
Ehdotus 2 keittiövalmistajalta, jolla on pitkä kokemus, sanoo sormijatkettu mänty. Pitäisi olla levyjä, jotka ovat 1200x2400x29mm.
Hänen kokemuksensa on, että hän ostaa ne hyvässä laadussa ja ne pitävät varmasti muotonsa, jos olen tarkka siitä, että maalaan ne yhtä paljon ja samalla kertaa molemmat puolet.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi