1 103 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Materiaalivalinta? Kipsilevy / tasoittaa ja maalata?
Olen ostanut vuonna 1960 rakennetun talon, jota remontoin. Minulla on huone, jossa mietin, miten parhaiten/helpoiten edetä.
Koska sekä seinissä on tahroja että halkeamia, ajattelen, että onko parasta asentaa kipsilevyjä?
Onko riski, että myös ne tulevat halkeilemaan? Pitäisikö minun tasoittaa halkeamat ja sen jälkeen maalata, mutta sitten on riski, että halkeamat palaavat ja näkyvät maalauksen läpi?
Koska sekä seinissä on tahroja että halkeamia, ajattelen, että onko parasta asentaa kipsilevyjä?
Onko riski, että myös ne tulevat halkeilemaan? Pitäisikö minun tasoittaa halkeamat ja sen jälkeen maalata, mutta sitten on riski, että halkeamat palaavat ja näkyvät maalauksen läpi?
Näyttää siltä, että joku on ruuvannut lastulevyn kipsilevyn päälle.
Olisin käyttänyt remonttikipsiä (6mm). Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta alustalle kuin leikata pois ulkonevat osat.
Näyttää siltä, että sinulla on tuuletettu jalkalista, se on tarkoitettu, jotta ilma voi kulkea lattian alla. Joten varmista, ettet tuki sitä...
Olisin käyttänyt remonttikipsiä (6mm). Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta alustalle kuin leikata pois ulkonevat osat.
Näyttää siltä, että sinulla on tuuletettu jalkalista, se on tarkoitettu, jotta ilma voi kulkea lattian alla. Joten varmista, ettet tuki sitä...
Suunnitelmana on vuokrata talo toistaiseksi ja luultavasti vaihtaa lattia tässä huoneessa vuoden kuluttua. Siksi en halua "ylityöskennellä" talossa, mutta haluan samalla, että se näyttää kohtuulliselta. Tavoitteena on kunnostaa niin halvalla ja nopeasti kuin mahdollista.
Kiitos nopeasta vastauksesta! Kyllä, maalämpö kulkee lattian kautta ja ulos listojen kautta. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaaLarsa sanoi:
Näyttää siltä, että joku on ruuvannut lastulevyn kipsilevyseinään.
Olisin käyttänyt remonttikipsiä (6 mm). Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta alustalle kuin leikata pois sellaiset, jotka työntyvät ulos.
Näyttää siltä, että sinulla on tuuletettu jalkalista, sen tarkoitus on päästää ilma kiertämään lattian alla. Joten varmista, ettet tukki...
Joten asensit kipsiseinän kuvan mukaisesti toisessa huoneessa.
Klikkaa tästä vastataksesi