Hei,
Opiskelen kirvesmieheksi ja olen työharjoittelussa, olin äskettäin purkamassa vuodon vuoksi ja minun on kirjoitettava päiväkirjaa siitä, mitä olen tehnyt. Olen vähän epävarma, mikä materiaali on vanerin takana kuvassa, tietääkö joku?

• Seinässä avattuna oleva alue, jossa näkyy muoviputki ja metallirakenteita, ympärillä puurakenteinen kehys.
P PontusME sanoi:
Hei,
Opiskelen kirvesmieheksi ja olen harjoittelussa, olin ulkona purkamassa vuodon vuoksi jokin päivä sitten ja minun on kirjoitettava päiväkirjaan, mitä olen tehnyt. Olen hieman epävarma siitä, mikä materiaali on kuvassa vanerin takana, tietääkö kukaan?
Vaikea nähdä, voisitko ottaa kuvan hieman lähempää?
Ja ehkä nuoli tai sormi, joka osoittaa, missä materiaali, josta olet epävarma, on kuvassa.
Onko kyseessä ikkuna vai mikä se on?

Ja tietenkin: Tervetuloa Bygga Hus -foorumille PontusME!

Kiitos tervetulotoivotuksesta =)

Huomasin, että kuvasta tuli vähän huono, joten olen liittänyt uuden ja ympyröinyt punaisella tarkoitamani aiheen.
Se on siis osa sisäseinää, jonka olemme avanneet löytääksemme vuodon.

• Auki leikattu sisäseinä, josta näkyy putket ja esiin tuotu alue on merkitty punaisella ympyrällä vuotokohdan etsimiseksi.
Jos sinulla on praktik, sinun tulisi olla ohjaaja, jolta kysyä, kun tällaisia tilanteita ilmenee. Esitä kysymys tälle.

P PontusME sanoi:
Kiitos tervetulotoivotuksesta =)

Huomasin, että kuva oli vähän huono, joten olen liittänyt uuden ja merkinnyt punaisella ympyrällä aiheen, jota tarkoitan.
Se on siis osa sisäseinää, jonka olemme avanneet löytääksemme vuodon.
Yritän vähän ”apua itseapuun”, seuraavassa linkissä on materiaali lueteltu,
https://byggmaterialguiden.se/olika-byggmaterial/

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.