8 741 lukukertaa ·
40 vastausta
9k lukukertaa
40 vastausta
Mahdoton ruuvi. Apuva!!
Koputettu kyllä. Mutta lämmitetty ei, en ole kokeillut.
palaan 3 minuutin kuluttua kiitos
palaan 3 minuutin kuluttua kiitos
Voin ikään kuin kiristää niitä vähän. Joten ne eivät ole täysin kiinni. Tuntuu siltä, että vastapäivään kierrettävä kierre on rikki.
Työkaluhullu
· Norrbotten
· 891 viestiä
Jäsen
· Blekinge
· 12 220 viestiä
Iskuporakone voi olla yksi tapa.
On tärkeää saada hyvä ote urassa, ja siihen tarvitaan ruuvinväännintä, jossa on sekä oikea leveys että oikea paksuus. Muuten siitä tulee vain pannukakku ja pilattu ura. Taide ruuvata oikein uraruuvilla on hieman rappeutunut kaikkien modernien tähtien ja torx:ien myötä.
Haluatko pelastaa saranan? Muuten voit hioa syvemmän uran.
On tärkeää saada hyvä ote urassa, ja siihen tarvitaan ruuvinväännintä, jossa on sekä oikea leveys että oikea paksuus. Muuten siitä tulee vain pannukakku ja pilattu ura. Taide ruuvata oikein uraruuvilla on hieman rappeutunut kaikkien modernien tähtien ja torx:ien myötä.
Haluatko pelastaa saranan? Muuten voit hioa syvemmän uran.
Ei toimi lämmölläkään. Taltta hypähtää yrittäessäni kiertää. Kierre on rikki. Olen myös yrittänyt täyttää silvertejpillä. Sekään ei toimi.
Kyseessä on ikkuna, jota yritän restauroida. Sarana ei minua kiinnosta. Mutta olenT Thomas_Blekinge sanoi:Iskunvaimensin saattaa olla yksi keino.
On tärkeää saada hyvä ote urasta ja siihen tarvitaan ruuvinväännin, joka on sekä oikean levyinen että oikean paksuinen. Muuten siitä tulee vain pannukakkua ja pilalle mennyt ura. Taide ruuvata oikein uraruuvilla on vähän rapistunut kaikkien nykyaikaisten tähti- ja torx-ruuvien myötä.
Haluatko pelastaa saranan? Muutoin voit hioa syvemmän uran.
huolissani siitä, rikkoutuuko ikkuna, jos hion syvemmän uran?
Jäsen
· Sverige
· 5 688 viestiä
Joo minulla on sellainen. Hiukan hassua, että tuskin on mitään sähkötyökalua, joka tekisi tämän vempeleen tekemän homman. Kaikki tarvitsevat tällaisen arsenaaliinsa!K_arlstrom sanoi:
__
PS. Hyvä idea voidella mekaniikka esimerkiksi litiumrasvalla optimaalisen suorituskyvyn saavuttamiseksi, tai "moly"-rasvalla eli MoS2-pohjaisella.
Viimeksi muokattu:
Se, mikä on toiminut parhaiten minulle samanlaisten ikkunaruuvien kanssa, on ensin lämmittää hieman, jotta maali pehmenee ja voi raaputtaa sen helposti pois. On tärkeää, että ruuvin ura on täysin puhdas. Raaputa vähän enemmän ja ota sitten hyvä ruuvimeisseli, joka sopii hyvin uraan ja täyttää sen kokonaan. Se yleensä onnistuu, mutta joskus se on niin tiukasti kiinni, että ruuvi kuitenkin antautuu.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 010 viestiä
Jos ruuvit ovat tiukasti kiinni, ei pidä käyttää ruuvinväännintä kuitenkaan. Parasta on käyttää hyvin sopivaa ruuvimeisseliä ja sitten ottaa voimaa. Usein ruuvi tuhoutuu virheellisistä työkaluista, joten tekee itse itselleen vaikeammaksi. Sitten puhdistetaan kunnolla alusta alkaen, ei sen jälkeen kun on murskannut uran.......