Lattia tulee vakaammaksi, jos keskellä on kortlar (ristikkäiset pujot), mutta vaikutus ei ole niin suuri, jos aiot liimata lastulevyn lattiapalkeisiin, koska se saa osittain saman toiminnon.
Se on siis hieman parempi, mutta ei ehkä ole sen arvoista, 9" ja 3,5m jännitys on ihan ok ilman.