3 086 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
luonnostelen työpenkkiä, neuvoja? *kuvia*
Olen nyt laittanut autotallin kuntoon kipsilevyillä, käsityökankaalla ja valkoisella maalilla seinillä.
Mutta sisustus näyttää surkealta. Tosin teollisia metallipenkkejä, mutta yksi niistä erottuu liikaa niin, että vieressä oleva ovi ei mene kunnolla auki, tuskin lainkaan.
Mietin sitten, että rakentaisin yhden pitkän penkin sen sijaan. Pitäisi tuntua isommalta.
Olisi rullaavat laatikostot penkin alla sekä työkalutaulu metallikaapin sijaan.
75x75 runko, sitten jokin paksu levy ja päällystää se metallilla.
Olenko oikeilla jäljillä vai pitäisikö rungon olla toisenlainen jne. Minulla ei ole mitään käsitystä.
Tänään:

Näin kuin mietin tehdä.

Mutta sisustus näyttää surkealta. Tosin teollisia metallipenkkejä, mutta yksi niistä erottuu liikaa niin, että vieressä oleva ovi ei mene kunnolla auki, tuskin lainkaan.
Mietin sitten, että rakentaisin yhden pitkän penkin sen sijaan. Pitäisi tuntua isommalta.
Olisi rullaavat laatikostot penkin alla sekä työkalutaulu metallikaapin sijaan.
75x75 runko, sitten jokin paksu levy ja päällystää se metallilla.
Olenko oikeilla jäljillä vai pitäisikö rungon olla toisenlainen jne. Minulla ei ole mitään käsitystä.
Tänään:

Näin kuin mietin tehdä.

Viimeksi muokattu:
kompressorilla varustettu cbb -59 biarritz 
Voitko siirtää metallikaapin vasemmalle (jos se on kapeampi) ja vasemman penkin oikealle.
Onhan se aina hyvä, että on kaappi, jonka voi sulkea, itselläni on kemikaaleja samanlaisessa kaapissa.
Valitettavasti ikkunat peittyvät vasemmalla puolella.
/ Micro
Onhan se aina hyvä, että on kaappi, jonka voi sulkea, itselläni on kemikaaleja samanlaisessa kaapissa.
Valitettavasti ikkunat peittyvät vasemmalla puolella.
/ Micro
Olen samaa mieltä Micro:n kanssa. Kaappi oven viereen, jos se on kapeampi. Minulla oli sama ongelma autotallin käyntioven kanssa ja asetimme vanhan korkean IKEA-kirjahyllyn siihen. Mutta kuten sanottu, ikkuna voi olla ongelma ja päivänvaloa tarvitaan myös.
Oli varmaan peittänyt vain yhden ruudun, mutta kun laitoin kipsin, niin kaikki ikkunat olivat peitetyt ja siellä sisällä tulee aika pimeää silloin.
- Garagen muissa osissa on tilaa kaapeille.
- Mietin jopa löytää jonkun viallinen jääkaappi lasiovella, jotta se olisi kuin kaupassa, missä voi nähdä mitä hauskoja kemikaaleja on.
- Garagen muissa osissa on tilaa kaapeille.
- Mietin jopa löytää jonkun viallinen jääkaappi lasiovella, jotta se olisi kuin kaupassa, missä voi nähdä mitä hauskoja kemikaaleja on.
Viimeksi muokattu:
Voisitko siirtää oviaukkoa vähän?? Siitä tulee lisätyötä, mutta uskon muuten, että tulet ärsyyntymään työpöydästä mennessäsi sisään ja ulos ovesta. Hankkia esimerkiksi juomajääkaappi (läpinäkyvä) kuulostaa hauskalta idealta..../ Micro
Toinen puoli siitä oviaukosta johtaa "pieneen" huoneeseen, joka on suunniteltu harrastehuoneeksi/tarkkuusmekaniikan osaksi. Jos ovi olisi enemmän sivussa, menettäisin osan arvokkaasta seinätilasta siellä sisällä.
- Pitkä penkki antaisi enemmän suuruuden tunnetta. Ajattelussani. Mutta haluan mielelläni ymmärtää teitäkin, joten, mitkä ovat etuja kahdella erillisellä penkillä?
Olisi varmasti voinut ottaa tiikerisahan ja leikata kaltevan kulman toisesta pöydästä oven vuoksi. Tuntuu siltä, että silloin pöydästä ei jää paljon jäljelle, mutta.
- Pitkä penkki antaisi enemmän suuruuden tunnetta. Ajattelussani. Mutta haluan mielelläni ymmärtää teitäkin, joten, mitkä ovat etuja kahdella erillisellä penkillä?
Olisi varmasti voinut ottaa tiikerisahan ja leikata kaltevan kulman toisesta pöydästä oven vuoksi. Tuntuu siltä, että silloin pöydästä ei jää paljon jäljelle, mutta.
Klikkaa tästä vastataksesi