Olemme rakentamassa urheilumökkiä ja mietin, missä ja onko minun laitettava höyrysulku. Seinä koostuu ulkopaneelista, tuulensuojasta, 95 mm eristyksestä ja sisäpaneelista. Voinko tai pitäisikö minun laittaa höyrysulku sisäpaneeliin ja ruuvata kipsilevy suoraan päälle?