6 413 lukukertaa ·
8 vastausta
6k lukukertaa
8 vastausta
Lukituspaneeli
Ei. Olen katsonut läpi rakennuskirjaston, eikä missään mainita mitään ylimääräisiä ilmareikiä tai venttiilejä. Ainoastaan vaakasuorat koolaukset ylhäällä ja alhaalla, joten ilmarako on suljetussa tilassa.
Teoriasi huonosti tiiviistä paneelista vaikuttaa pitävän paikkansa.
Ihanaa välttyä paneelilta....
Teoriasi huonosti tiiviistä paneelista vaikuttaa pitävän paikkansa.
Ihanaa välttyä paneelilta....
Mitä tulee lockpaneliin, olen naulannut kiinni noin 2000 lpm tänä kesänä. Olen käyttänyt eräänlaista Z-paneelia, tämä on tunnetusti täysin sileä takapuolelta toisin sanoen ei lainkaan ilmanvaihtoa paneelin takana! Olen käyttänyt 22mm rimalevyjä ja porannut 10mm reikiä 20 cm välein jokaiseen rimalevyyn, mielestäni tämä työ oli sen arvoista sen sijaan, että vaihtaisin paneelin 10 vuoden kuluttua.
... ja he tekevät sen todella helposti!
Klikkaa tästä vastataksesi

