Host***stålnät***host
 
Ei. Olen katsonut läpi rakennuskirjaston, eikä missään mainita mitään ylimääräisiä ilmareikiä tai venttiilejä. Ainoastaan vaakasuorat koolaukset ylhäällä ja alhaalla, joten ilmarako on suljetussa tilassa.
Teoriasi huonosti tiiviistä paneelista vaikuttaa pitävän paikkansa.

Ihanaa välttyä paneelilta.... ;)
 
::)

Mitä? Talon pukki ei kai pitäisi mennä seinään?
Ja yksi tai toinen pieni hiiri sisällä ei kai voi tehdä mitään pahaa?

Ei, te ette näytä olevan eläinystäviä ...
;)

huokaa panelikana
Bullandöstä
 
Mitä tulee lockpaneliin, olen naulannut kiinni noin 2000 lpm tänä kesänä. Olen käyttänyt eräänlaista Z-paneelia, tämä on tunnetusti täysin sileä takapuolelta toisin sanoen ei lainkaan ilmanvaihtoa paneelin takana! Olen käyttänyt 22mm rimalevyjä ja porannut 10mm reikiä 20 cm välein jokaiseen rimalevyyn, mielestäni tämä työ oli sen arvoista sen sijaan, että vaihtaisin paneelin 10 vuoden kuluttua.
 
Tuuletus paneelin takana on suositeltavaa, jos on tiivis, pontattu paneeli.
Jotta vältät hiiret ja muut, aseta verkko alle. Tietysti metallista!

Sävsjö asettaa mm. tuuletuksen paneelin taakse.
bakt2.gif

Katso myös AndersG:n rakennus
scan000288t.jpg
 
Toki.. ;) Onpa upea talo... Alhaalla ja ylhäällä on rako, joten siellä vedetään läpi. Hiiret ovat tietysti riski, mutta niiden on ensin kiivettävä kivijalkaa pitkin ylöspäin..
 
... ja he tekevät sen todella helposti!
 
Onko kukaan teistä, joilla on lockpanel, nähnyt hiiriä tai jälkiä hiiristä? Minulla ei ole ongelmaa, vaikka minulla ei olekaan teräsverkkoa alhaalla.
 
Bob_the_builder
Eräs kaveri töissä antoi minulle yhden neuvon ennen rakennusta: "Varmista, että asennat verkon paneelin alle! Seinissämme rahisee! Hiiret ne siellä rahisivat, siis...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.