Mietin rakentaa yhden palkin portaat HEB palkista, mutta olen huomannut, että HEB palkin vääntöjäykkyys ei ole kovin hyvä. Olen hieman epävarma, miten tätä lasketaan, olen yrittänyt hahmotella joitain kohtia. sigma vrid=Mv/Wv mutta miten Mv lasketaan?

HE160B on kiertojäykempi kuin niin.
Hieman vikaa vipuvarressa siellä!
Sinun pitäisi käyttää L=450 mm.

anaitis!
Tuleeko siitä todella "Mv", eikö se ole "Mböj". Voisitko selittää enemmän, kauan sitten käytin kaavakokoelmaa...

Taivutusmomentti astinlevyllä, mutta vääntömomentti palkkia vastaan.

Mutta tämä ei ole mitään, mitä sinun tarvitsee laskea. Tuo palkki on tarkoitukseesi katsottava ERITTÄIN jäykkä vääntymisen suhteen,

Kiitos taivutusmomentti ei ongelma, olin alun perin piirtänyt heb120, mutta aloin epäröidä, ehkä heb140 olisi paras kestävyys- ja ulkonäkönsä vuoksi, mitä mieltä olet tästä portaasta? tulee seinä toiselle puolelle portaita ja todennäköisesti kolmionmuotoista turvalasia toiselle puolelle

• Rappusten CAD-malli, jossa metallirunko ja puupinnat, kolmionmuotoinen tukirakenne, soveltuu yhdistelmälle seinä ja lasikaide.
Näyttää tyylikkäältä!

Mutta sinun täytyy kyllä olla suoja askelmien sisäpuolella, eli siellä missä varpaat ovat. En usko, että se saa olla täysin avoin.

Kiitos!
Aion ostaa portaat puusepältä, joka myös tekee sinne listan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.