Hei!
Olen yksinkertaisesti utelias, onko olemassa mitään kätevää listaa, jonka voisi laittaa "sauman" päälle vinon katon/keittiön katon väliin?
Rakentajat suunnittelevat tekeillä olevaa valepalkkia, jotta voisivat jatkaa kattolistan suoraan ohi...
Mielestäni näyttäisi paremmalta, jos sauman päälle voisi laittaa jonkinlaisen ulkonurkkalistan tai vastaavan.

Onko jollakulla kätevää ratkaisua tähän?

Liitän kuvan mukaan, niin ehkä ymmärrätte, mitä ajattelen ;)

• Huone, jossa on vino katto ja kaakelilattia tekeillä. Rakennusmateriaaleja ja työkaluja näkyy lattialla, ja ikkunasta näkyy ulos.
Viimeksi muokattu:
Brutaali idea on asentaa kisko (230 tai 12v) kohtausten kaiuttimille, sitten olet ratkaissut valaistuksen myös...ehkä ei optimaalisesti.

Ontelokattolista väärinpäin?....

ImageVaultHandler.aspx

Muuten olen sitä mieltä, että kirvesmiesten ehdotus jatkaa kattolistaa kuten muualla huoneessa ja antaa sen kohdata listan tai "valepalkin" ei ole hullumpi?
Vaihtoehtoisesti voi myös antaa kahden sileän listan (tai tasohöylätyn) kohdata aukossa

/Ingenjören

Viimeksi muokattu:
Kiitos vinkeistä!!
Kävin tänään Beijerillä ja otin mukaani kaksi näytettä L-listoista sieltä!
Jos viistän lyhyen osan sisäreunan, niin siitä tulee varmaan tosi hyvä.
Liitän luonnoksen, joten olkaa hyvä ja kertokaa mielipiteenne, jos se vaikuttaa hyvältä idealta tai ei :)

• Skissi L-profiilin leikkauksesta punaisella korostettuna, esittäen viistottua sisäreunaa lyhyellä osalla.
Eikö olisikin siistimpää, jos ostaisit vain kaksi kappaletta kapeaa listaa, katkaisisit ne vinoon ja antaisit niiden kohdata kulmassa? Mielestäni tuo ylimääräinen kulma tekee siitä monimutkaisemman :)

No ja, olen miettinyt sitä, mutta ongelma on, että harjakatto ei ole täysin suora, joten silloin on vaikea saada lista väljut sleekiksi.....

Olen saanut paljon erikoislistoja puusepäntehtaalta. Ei pitäisi olla ongelmia tehdä lista, jonka avautumiskulma on 130 astetta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.