2 074 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Löytyykö tähän sopivaa listaa?
Hei!
Olen yksinkertaisesti utelias, onko olemassa mitään kätevää listaa, jonka voisi laittaa "sauman" päälle vinon katon/keittiön katon väliin?
Rakentajat suunnittelevat tekeillä olevaa valepalkkia, jotta voisivat jatkaa kattolistan suoraan ohi...
Mielestäni näyttäisi paremmalta, jos sauman päälle voisi laittaa jonkinlaisen ulkonurkkalistan tai vastaavan.
Onko jollakulla kätevää ratkaisua tähän?
Liitän kuvan mukaan, niin ehkä ymmärrätte, mitä ajattelen
Olen yksinkertaisesti utelias, onko olemassa mitään kätevää listaa, jonka voisi laittaa "sauman" päälle vinon katon/keittiön katon väliin?
Rakentajat suunnittelevat tekeillä olevaa valepalkkia, jotta voisivat jatkaa kattolistan suoraan ohi...
Mielestäni näyttäisi paremmalta, jos sauman päälle voisi laittaa jonkinlaisen ulkonurkkalistan tai vastaavan.
Onko jollakulla kätevää ratkaisua tähän?
Liitän kuvan mukaan, niin ehkä ymmärrätte, mitä ajattelen
Viimeksi muokattu:
Brutaali idea on asentaa kisko (230 tai 12v) kohtausten kaiuttimille, sitten olet ratkaissut valaistuksen myös...ehkä ei optimaalisesti.
Ontelokattolista väärinpäin?....

Muuten olen sitä mieltä, että kirvesmiesten ehdotus jatkaa kattolistaa kuten muualla huoneessa ja antaa sen kohdata listan tai "valepalkin" ei ole hullumpi?
Vaihtoehtoisesti voi myös antaa kahden sileän listan (tai tasohöylätyn) kohdata aukossa
/Ingenjören
Muuten olen sitä mieltä, että kirvesmiesten ehdotus jatkaa kattolistaa kuten muualla huoneessa ja antaa sen kohdata listan tai "valepalkin" ei ole hullumpi?
Vaihtoehtoisesti voi myös antaa kahden sileän listan (tai tasohöylätyn) kohdata aukossa
/Ingenjören
Viimeksi muokattu:
No ja, olen miettinyt sitä, mutta ongelma on, että harjakatto ei ole täysin suora, joten silloin on vaikea saada lista väljut sleekiksi.....
Olen saanut paljon erikoislistoja puusepäntehtaalta. Ei pitäisi olla ongelmia tehdä lista, jonka avautumiskulma on 130 astetta.
Klikkaa tästä vastataksesi