14 660 lukukertaa ·
3 vastausta
15k lukukertaa
3 vastausta
löytää kattopalkit?
Hei!
Minun täytyy kiinnittää koukku ensimmäisen kerroksen kattoon, ja sen on oltava tukevasti kiinni, koolingissa.
Kyseessä on kipsisikatto, joka on kiinnitetty poikittaisiin lautoihin, jotka puolestaan ovat reglarien päällä. Ongelma on, että etäisyys on liian pitkä, jotta metallin- ja puunilmaisimet, joita olen kokeillut reglarien löytämiseksi, toimisivat.
Miten voin löytää oikean kohdan?
Anteeksi, jos olen laittanut tämän väärään foorumiosioon.
Minun täytyy kiinnittää koukku ensimmäisen kerroksen kattoon, ja sen on oltava tukevasti kiinni, koolingissa.
Kyseessä on kipsisikatto, joka on kiinnitetty poikittaisiin lautoihin, jotka puolestaan ovat reglarien päällä. Ongelma on, että etäisyys on liian pitkä, jotta metallin- ja puunilmaisimet, joita olen kokeillut reglarien löytämiseksi, toimisivat.
Miten voin löytää oikean kohdan?
Anteeksi, jos olen laittanut tämän väärään foorumiosioon.
Ei aavistustakaan, toimiiko tämä, mutta jos tiedät missä koolaukset ovat, voit ehkä mennä naputtelemaan/painamaan vähän sen alla.
Jos se yhtäkkiä tuntuu todella tukevalta, voit ajatella olevasi koolauksen kiinnityksessä olevassa palkissa.
1 millimetrin poranterää voi joskus käyttää reitin hakemiseen, rei'istä tulee niin pieniä, että ne voidaan usein täyttää kynnellä, vaikka reikiä voi tulla paljon, jos poraat yli 40 mm välein, saatat ohittaa..
Jos se yhtäkkiä tuntuu todella tukevalta, voit ajatella olevasi koolauksen kiinnityksessä olevassa palkissa.
1 millimetrin poranterää voi joskus käyttää reitin hakemiseen, rei'istä tulee niin pieniä, että ne voidaan usein täyttää kynnellä, vaikka reikiä voi tulla paljon, jos poraat yli 40 mm välein, saatat ohittaa..
Hmm, etsin reglar (itse asiassa ruuveja) neodyymimagneetilla, löytyy ostettavaksi netistä. Löydän yleensä sekä kipsiruuvit että mahdolliset ruuvit kipsin takana sen kanssa. Huomaa eron siinä, kuinka tiukasti magneetti pysyy kiinni, todella tukevasti kipsiruuvissa, huomattavasti löysemmin sen takana olevassa. Etsimällä sillä löytää helposti rivi kipsiruuveja, mutta mahdollisesti myös rivit ruuveista/nauloista alla, jotka kiinnittävät läkän palkkeihin, ja siten tiedät tarkalleen, miten ne menevät. Luulen, että olen ajatellut oikein ja että se toimisi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur få bort spik genom träreglar in i betong?
Tak & Vind -
Kuinka välttää, että koolaukset kuultavat läpi OSB- ja kipsilevyistä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Dra VP- eller flexrör genom takreglar (bild)
El -
Koolaukot lattian/kattorakenteen läpi - kantava?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Eldragning genom reglar
El