Hei!
Olen rakentanut kiinteän työpöydän keittiöön ja minun on nyt ratkaistava kulmasauma, jossa aiemmin oli seinä.
Haluan, että seinä näyttää hyvältä vaneriin asti, enkä halua käyttää listaa/jalkaa.

Minkälaista täytettä rei'ille suosittelisitte?
Olen hermostunut käyttämään vaahtoa, joka laajenee ja luo painetta puuta vasten.
Mitä vaihtoehtoja on olemassa? Lopullinen viimeistely on tarkoitus tehdä lasikuitukankaalla/tasoitteella, mutta tarvitsen jotain sopivaa, johon tasoite kiinnittyy.
Ystävällisin terveisin,
David

Rakennetun keittiötason kulmassa on halkaistu seinä, osittain paljastetulla puupinnalla, jossa on asiakirjoja ja koristepurkki. Vanha seinänreuna ja uusi vanerilevy vierekkäin keittiöremontissa, näkyy halkeamia ja pinnan epätasaisuuksia. Puuseinän ja vanerin välinen reuna keittiössä, jossa on epätasainen muurausjälki. Oikealla näkyy keittiön sisustus hyllyineen.

Kipsilaasti on ystäväsi, sitä voi sekoittaa kuten tasoitetta ja täyttää reilusti yhdellä vedolla, ja mahdollinen ylimäärä on helppo hioa.

• Tykkään
moaxed
  • Laddar…
J jonko sanoi:
Kipsilaasti on ystäväsi, sitä voi sekoittaa tasoitteen tavoin ja täyttää reilusti yhdellä kertaa, ja mahdollinen ylimäärä on helppo hioa.
Kuulostaa erittäin sopivalta! Onko se "ruiskutettavissa"? Jotkut reiät ovat niin syviä (mutta kapeita), että on vaikea päästä sisään lapiolla.

M moaxed sanoi:
Kuulostaa erittäin sopivalta! Onko se "ruiskutettavissa"? Jotkut reiät ovat niin syviä (mutta ahtaita), että on vaikea päästä sisään lapiolla.
Ei, mutta kysymys on, onko se välttämätöntä? Muuten ehkä voit käyttää kapeaa sormilastaa saadaksesi laastia sisään, missä on todella ahdasta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.