3 125 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Listojen saumojen tiivistäminen?
Hei,
Olemme asentamassa listoja keittiöön ja tämä tehdään sen jälkeen, kun tapetit on laitettu ja katto maalattu. En pidä ollenkaan näkyvistä halkeamista, joten aion käyttää ylimääräistä aikaa saumaukseen.
Aiemmin olen saanut vinkkejä siitä, että lateksisaumaus on se, mitä kannattaa käyttää, joten kokeilin sitä. Kuitenkin se osoittautui halkeilevan, kuten voi nähdä tässä ketjussa. On mahdollista, että tein jotain väärin, mutta yleisesti ottaen oli äärimmäisen vaikeaa saada siitä siistiä.
Tällä hetkellä aion käyttää Tec7:ää, vaikka se onkin kolme kertaa kalliimpaa, se vaikuttaa olevan elastista, mutta toimii silti liimana.
Mitä te käytätte puisissa taloissa, jotka liikkuvat??
Olemme asentamassa listoja keittiöön ja tämä tehdään sen jälkeen, kun tapetit on laitettu ja katto maalattu. En pidä ollenkaan näkyvistä halkeamista, joten aion käyttää ylimääräistä aikaa saumaukseen.
Aiemmin olen saanut vinkkejä siitä, että lateksisaumaus on se, mitä kannattaa käyttää, joten kokeilin sitä. Kuitenkin se osoittautui halkeilevan, kuten voi nähdä tässä ketjussa. On mahdollista, että tein jotain väärin, mutta yleisesti ottaen oli äärimmäisen vaikeaa saada siitä siistiä.
Tällä hetkellä aion käyttää Tec7:ää, vaikka se onkin kolme kertaa kalliimpaa, se vaikuttaa olevan elastista, mutta toimii silti liimana.
Mitä te käytätte puisissa taloissa, jotka liikkuvat??
Listat on yleensä helppo yhdistää lateksitiivisteellä. Ongelmasi toisessa ketjussa liittyi luultavasti kattopaneeleihin. Puukuitumateriaaliset kattopaneelit eivät yleensä koskaan voi yhdistyä ilman halkeilua, riippumatta tiivistetyypistä.
Ei voida kuivata huonetta kunnolla ennen maalausta? Sitten se voi vain turvota? Tiedän, että olen onnistunut lattian asennuksessa, asentamalla lattian kun ilma on ollut kuivimmillaan, ja suuri ero siitä tuli. Mutta ehkä se ei toimi katon puukuitulevyissä?
Klikkaa tästä vastataksesi