Hei!
Olen etsimässä listoja tai sauvoja alakanavalle rullaverhoihin ja olen kiinnostunut masoniitista, jota mm. IKEA käyttää joissakin. Paksuus on runsaat 6 mm. Tietääkö kukaan, mistä voisin löytää sellaisia? Luultavasti tarvitsen suuremman määrän ja toistaiseksi olen löytänyt vain suuria levyjä ja korkeita hintoja niiden sahaamiselle (20 kr per leikkaus). Ideat, kokemukset sekä vinkit toimittajista olisivat suureksi avuksi. Kiitos toistaiseksi!

Onko sinulla pääsyä mihinkään tyyppiseen pyörösahaan?

Kyllähän minä sen voisin itsekin hoitaa, mutta luulisin, että listat pitäisi pystyä tilaamaan sahalta tai jostain...

Ne ovat vähän paksumpia ja ehkä liian korkeita, mutta on olemassa foglister, jotka ovat 8*21.
Voi olla vaihtoehto.

Joo, mutta sitten se maksaa sen mukaisesti. Muuten voit vain ottaa tavallisen masonitskivan, se on 3mm paksu, ja sahata sen suikaleiksi, jotka asetetaan kaksinkerroin.

Mmm, se mikä minua arveluttaa sellaisten kanssa on, että ne eivät pidä muotoaan. Luulen, että on riski, että ne vääristyvät, jos puu vääntyy... ja sitten on se kustannusnäkökulma myös. Tutkin asiaa uudelleen - kiitos!

Nyt en tiedä mitä masonite maksaa mutta lista on noin 7:- /mtr
Ei suoraan kallista minun mielestäni mutta riippuu siitä, millaisia määriä tarvitset

Bubblaren sanoi:
Nyt en tiedä, mitä masonit maksaa, mutta lista on noin 7:- /mtr
Ei suoraan kallis omissa silmissäni, mutta se riippuu siitä, mitä määriä tarvitset
Nyt oli kommenttini "kallista" vastaus TS pohdintaan tilaamisesta listat sahalta. Bubblarenin vastaus onnistui kiilaamaan väliin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.