Minulla on aukko kahden seinän välissä. Se ei ole ovi vaan aukko. Minun pitäisi pienentää aukkoa ja lisätä vähän toiseen seinään.

Miten tämän voi tehdä? Niin pienellä lisäyksellä ajattelen, että gyproc-levyjen kanssa voi olla hankalaa?

P
Tarvitsethan reglarit taakse ja sitten ruuvataan kipsi reglariin.

Puhummeko vain muutamasta cm:stä tai dm:stä toisella ja toisella puolella? Kirjoitit 10-15 cm toisella puolella vai onko se molemmilla?

Saat varmasti paljon hyviä ehdotuksia, jos voit ladata kuvan.

• Tykkään
somesundaymorning
  • Laddar…
Koska muutettavaa on niin vähän, voit valita haluamasi ja työskennellä sen kanssa. Kipsi on varmasti hyvä palo- ja äänieristykseen, mutta avauksessa sillä ei ole merkitystä. Näytä mielellään kuva, jotta näkee, miltä katto, lattia ja listat näyttävät ja kerro, mitä tiedät siitä, miten seinä on tehty.

• Tykkään
somesundaymorning ja 1 muu
  • Laddar…
Ehdottomasti. Tarvitsisin vain lisätä tätä hieman voidakseni asentaa kaksi kuusikymmentä jääkaappi/pakastinta toiselle puolelle. Siellä on nyt kaksi (asennettu 80-luvulla), ilman sovitepalaa. Kun olen tehnyt keittiösuunnittelua eri yritysten kanssa, minun täytyy lisätä hieman tuohon seinään, jotta se ei ole tarkalleen 120.

Se on kipsiseinä.

• Gipsiseinä keittiössä, jossa valkoinen komero ja sininen tapetti. Lattialla on monivärinen matto.
K
Käytä reglijä niin kauas kuin tarvitset, kiinnitä muutama lyhytpalikka olemassa olevaan seinään ja sitten kipsilevy päälle. Kitkaa sauma sinistä seinää vasten nauhalla ja sitten maalaa koko seinä uudelleen.

• Tykkään
somesundaymorning
  • Laddar…
Kiitos paras! Kun kirjoitat kortlingar, miten tarkoitat, että ne pitäisi asettaa? Poikittain viimeisen säännön ja edellisen säännön väliin? Vai onko siinä jokin muu ajatus?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.