Olen nyt hionut ja käsitellyt yhden kolmesta huoneesta. Lye maksoi 100kr/L. Se vei 4 litraa 20 neliömetriä kohden.
Toinen huone on suurempi, ja mietin, mikä olisi kohtuullinen hinta maksaa leyestä. Ostin sen viimeksi samalla kun vuokrasin hiomakoneen, joten se tuskin oli halvimmasta paikasta.
Täytyy säästää kaikessa, jos mahdollista, eikä se vaikuta lopputulokseen.