Olen remontoimassa korsvirkestaloa ja ajattelin kaunistaa palkkeja. Poistin listat palkkien ja katon välistä, ja joissakin kohdissa on melko suuria rakoja, kysymys kuuluu, mitä minun pitäisi käyttää näiden aukkojen täyttämiseen. En halua käyttää listoja, vaan ajattelin kaunista viimeistelyä katon (joka on kipsilevyä) ja palkkien väliin.

• Palkki ja katto, joissa näkyvät suuret raot ilman listoita.
  • Rakoja palkin ja katon välissä puutalon remontissa. Ruskea puupalkki ja valkea katto, joissa on irrotettu listat.
P
Kipsaaminen olisi ehkä pitänyt tehdä tiukemmin, jos et halua listoja, en muuten tiedä mitä voisi keksiä, liian harva saumattavaksi.

lopec
Kipsilaasti, ehkä? Oletko jo maalannut katon vai tuleeko se myöhemmin?

Paras vastaus

Yleensä näiden saumojen yläpuolella on holkkalistoja. Näyttää mukavalta ja perinteiseltä, miksi et halua sitä?

Tss sanoi:
Kipsauksen olisi ehkä pitänyt olla tiukempi, jos et halua listoja, en tiedä muuten mitä voisi keksiä, liian harvaa saumattavaksi.
Kiitos vastauksesta, toivon kyllä, että kipsilevyt olisi asennettu tiukemmin. Katsotaan mikä ratkaisu on.

T tompaah7503 sanoi:
Det brukar sitta hålkälslister över dessa skarvar. Ser trevligt och traditionellt ut, varför vill du inte ha det?
Hei och tack för svar, din idé är bra och skulle se betydligt bättre ut än de kvartslister som satt där innan.

lopec lopec sanoi:
Kipsilaasti, ehkä? Oletko jo maalannut katon vai tuleeko se sitten?
Hei ja kiitos vastauksesta,

Katto maalataan sitten myöhemmin, olen hankkinut pussin jotain kipsimäistä jauhetta, jota aion kokeilla. Sen ei ilmeisesti pitäisi valua yhtä paljon kuin kipsi, joten katsotaan.

J JoachimLö sanoi:
Hei ja kiitos vastauksesta, ideasi on hyvä ja näyttäisi huomattavasti paremmalta kuin ne kvarttilistat, jotka olivat siellä ennen.
Valitettavasti ei ollut niin paljon yksityiskohtakuvia, mutta tässä on huone, jonka teimme aikaisemmin uskomattoman epätasaisilla kattoparruilla. Katto on paperipäällysteinen, sitten on lattilautalistat ja listat on "tapetoitu" paperilla sen paperipäällysteiselle katolle päästäkseen eroon kaikista raoista listan ja katon välillä. Lopuksi on maalattu liimavärillä.

Näyttää hyvältä mielestäni tietysti, koska minä tein sen ;)

Osasuurennos

Huone, jossa on epätasaiset kattohirret, pappilevy katossa, tapettilistat ja limimaalattu pinta. Näkymä suuntaan ikkunasta.

Yhteyskuva

Huone, jossa on sänky, ikkunalaudalla kasveja ja kynttilä, katossa epätasaisia palkkeja sekä vaaleat seinät ja lattia.

Kiitos hienoista kuvista, näyttää todella hyvältä. Jos asennamme listat uudelleen, se on ehdottomasti sinun mallisi. Tällä hetkellä kamppailemme poistamalla maalia palkeista, ne on maalattu punaisella öljymaalilla ja yritämme saada ne puhtaaksi puupinnalle. Suuri työ, mutta olemme lähestymässä puupintaa YHDESSÄ parressa nyt 2 päivän työn jälkeen
Sinun mustat parresi näyttävät hienoilta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.