2 807 lukukertaa ·
8 vastausta
3k lukukertaa
8 vastausta
Liittäminen suuren parrun ja katon välillä ristikkotalossa
Olen remontoimassa korsvirkestaloa ja ajattelin kaunistaa palkkeja. Poistin listat palkkien ja katon välistä, ja joissakin kohdissa on melko suuria rakoja, kysymys kuuluu, mitä minun pitäisi käyttää näiden aukkojen täyttämiseen. En halua käyttää listoja, vaan ajattelin kaunista viimeistelyä katon (joka on kipsilevyä) ja palkkien väliin.
Paras vastaus
Omatoimirakentaja
· SE4
· 3 301 viestiä
Yleensä näiden saumojen yläpuolella on holkkalistoja. Näyttää mukavalta ja perinteiseltä, miksi et halua sitä?
Omatoimirakentaja
· SE4
· 3 301 viestiä
Valitettavasti ei ollut niin paljon yksityiskohtakuvia, mutta tässä on huone, jonka teimme aikaisemmin uskomattoman epätasaisilla kattoparruilla. Katto on paperipäällysteinen, sitten on lattilautalistat ja listat on "tapetoitu" paperilla sen paperipäällysteiselle katolle päästäkseen eroon kaikista raoista listan ja katon välillä. Lopuksi on maalattu liimavärillä.J JoachimLö sanoi:
Näyttää hyvältä mielestäni tietysti, koska minä tein sen
Osasuurennos

Yhteyskuva

Kiitos hienoista kuvista, näyttää todella hyvältä. Jos asennamme listat uudelleen, se on ehdottomasti sinun mallisi. Tällä hetkellä kamppailemme poistamalla maalia palkeista, ne on maalattu punaisella öljymaalilla ja yritämme saada ne puhtaaksi puupinnalle. Suuri työ, mutta olemme lähestymässä puupintaa YHDESSÄ parressa nyt 2 päivän työn jälkeen
Sinun mustat parresi näyttävät hienoilta.
Sinun mustat parresi näyttävät hienoilta.
Klikkaa tästä vastataksesi