1 336 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Liimimaaliongelma taas, korjataanko kipsillä?
On ongelma keittiön katossa. Betonipinnan lähellä oleva liimamaalikerros irtoaa, mikä johtaa uusiin maalipinnan halkeiluihin.
Kuten näen, minulla on kaksi vaihtoehtoa:
1. Raaputa kaikki betoniin asti, pese, tasoita, hio, maalaa.
2. Asenna jonkinlainen kipsi kattoon. Haluaisin mieluiten välttää koolaukset. Onko mahdollista liimata remonttikipsiä kattoon? Betonikatto.
Otan kiitollisena vastaan kaikenlaisia neuvoja.
2. Asenna jonkinlainen kipsi kattoon. Haluaisin mieluiten välttää koolaukset. Onko mahdollista liimata remonttikipsiä kattoon? Betonikatto.
Otan kiitollisena vastaan kaikenlaisia neuvoja.
Minulla oli samanlaisia ongelmia asunnossa kauan sitten. Raaputin irti sen, mikä oli löysällä. Sitten tein seoksen jostakin, jonka sivalsin pensselillä, jotta saisin jäljiteltyä siellä ollutta rakennetta. Valitettavasti en muista, mitä sekoitin. Saattoi olla kangasliima ja tasoite(?). Joka tapauksessa, se onnistui hyvin maalauksen jälkeen.J Jimp sanoi:Minulla on ongelma keittiön katossa. Lähellä betonia oleva liimamaalikerros irtoaa, mikä aiheuttaa halkeamia uudessa maalissa.
2. Asenna jonkinlaista kipsilevyä kattoon. Haluaisin mieluummin välttää koolauksia. Onko mahdollista liimata remonttikipsiä kattoon? Betonikatto.
Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit.
Okei! Oletko välttynyt halkeamilta uudessa maalissa?N nybyggarn3 sanoi:Minulla oli samanlaisia ongelmia asunnossa kauan sitten. Raaputin pois irtonaiset osat. Sitten tein sekoituksen jostain, jonka levitin pensselillä matkiakseni siellä ollutta rakennetta. Valitettavasti en muista mitä sekoitin. Se saattoi olla tapettiliimaa ja tasoitetta(?). Joka tapauksessa, se oli hyvä maalauksen jälkeen.
Koska ongelman ydin on, että nykyinen maali irtoaa, vaikuttaa huonolta idealta liimata kipsilevyt. Uskon, että kaapiminen, tasoittaminen ja maalaus ovat oikea ratkaisu. Kipsilevyjen ruuvaaminen betonikattoon vaikuttaa hankalalta.
Täysin totta. Ongelmasta ei voi päästä eroon. Täytyy tehdä uusi runko. Kaapiminen on iso työ. Liimamaalin päällä on jo 3-4 kerrosta.A Avemo sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi