Hei! Puutarhassani on vanha betonirappu, joka näyttää nuhjuiselta, ja pohdin nyt erilaisia vaihtoehtoja. Yksi niistä on valaa vähän betonia tarvittaviin kohtiin ja sitten päällystää raput betonikivellä, 210x140x50 mm. Onko tämä mahdollista, jos käytän runsaasti kiviliimaa, esim. PU700, vai voinko odottaa, että kivet irtoavat jokaisena talvena veden johdosta, joka valuu alas ja jäätyy kivien väliin ja alle?

Miksi liimata eikä valaa kivet?

• Tykkään
cpalm
  • Laddar…
Ajattelin, että se voisi ehkä antaa minulle mahdollisuuden tehdä yksi asia kerrallaan rauhassa, mutta en tiedä.

Skärkarl Skärkarl sanoi:
Ajattelin, että se saattaa antaa minulle mahdollisuuden tehdä yksi vaihe kerrallaan rauhassa, mutta en tiedä.
Uskon, että saat parhaat tulokset, jos valaa ne kiinni. Huomaa kuitenkin, että on olemassa minimiraja sille, kuinka ohutta betonia voi valaa.

• Tykkään
Skärkarl
  • Laddar…
P
Skärkarl Skärkarl sanoi:
Ajattelin, että se voi antaa minulle mahdollisuuden tehdä yksi vaihe kerrallaan rauhassa, mutta en tiedä.
Jos tunnet olosi epävarmaksi kiven valamiseen, voit liimata ne ulkokäyttöön hyväksytyllä luonnonkiviliimalla…

https://ardex.se/produkt/ardex-x-32/

• Tykkään
Skärkarl
  • Laddar…
Kiitos vastauksista!

• Tykkään
ricebridge
  • Laddar…
wildeside
Miksi maksaa kivetyksestä ja liimata tai valaa ne kiinni, eikö olisi parempi valaa 5 cm laatta koko alalle?

wildeside wildeside sanoi:
Miksi panostaa pihakiveyksen laittamiseen tai liimaamiseen tai valetun niiden kiinnittämiseen, eikö olisi parempi valaa 5 cm laatta koko alueelle
Vaimo haluaa pihakiviä vaihtuvissa sävyissä terassille viereen, ajattelin, että ehkä olisi hienoa, jos portaat sopisivat yhteen.

• Tykkään
wildeside
  • Laddar…
S
Casco Husfix toimii varmaan kivien kiinnittämiseen

• Tykkään
Skärkarl
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.