S sid #1 Jäsen · 18 viestiä 15 syy 2003 klo 15:13 sid Jäsen 18 viestiä 15 syy 2003 klo 15:13 #1 On rakenteilla pieni tukimuuri (3 kerrosta) puutarhaani. Ajattelin liimata kivet yhteen välttääkseni saumat. Onko jollakulla näkemyksiä ja kokemuksia tästä?
On rakenteilla pieni tukimuuri (3 kerrosta) puutarhaani. Ajattelin liimata kivet yhteen välttääkseni saumat. Onko jollakulla näkemyksiä ja kokemuksia tästä?
R Roger_B #2 Jäsen · 209 viestiä 15 syy 2003 klo 21:11 Roger_B Jäsen 209 viestiä 15 syy 2003 klo 21:11 #2 Tein pienen muurin, 2 kerrosta Rustik blockeilla kesällä, PL 400 toimi erinomaisesti.