2 946 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Liimata paneeli sisäkattoon ilman ruuveja :/ ???
Hei kaikki,
Onko jollain vinkkejä siitä, kuinka rikkoa painovoimaa vastaan? Olen pian asentamassa paneelia kattoon (mdf-lautoja), mutta en halua rikkoa diffuusiosulkua (mikä tapahtuisi, jos ruuvaan, toinen juttu), joten minun täytyy liimata ne kiinni.
Ainoa tapa, jonka tiedän, on tukea X määrällä keppejä suoraan paneelilautoja vasten, mutta siitä tulee loputon määrä keppejä ja säätöä. Tiedän, että voin alentaa listalla ja ruuvata niihin, mutta haluan maksimaalisen korkeuden.
Onko olemassa mitään nerokasta tekniikkaa, joka helpottaisi elämää, kun asiat eivät halua pysyä ylösalaisin?
Kiitos etukäteen!
Onko jollain vinkkejä siitä, kuinka rikkoa painovoimaa vastaan? Olen pian asentamassa paneelia kattoon (mdf-lautoja), mutta en halua rikkoa diffuusiosulkua (mikä tapahtuisi, jos ruuvaan, toinen juttu), joten minun täytyy liimata ne kiinni.
Ainoa tapa, jonka tiedän, on tukea X määrällä keppejä suoraan paneelilautoja vasten, mutta siitä tulee loputon määrä keppejä ja säätöä. Tiedän, että voin alentaa listalla ja ruuvata niihin, mutta haluan maksimaalisen korkeuden.
Onko olemassa mitään nerokasta tekniikkaa, joka helpottaisi elämää, kun asiat eivät halua pysyä ylösalaisin?
Kiitos etukäteen!
PIR-eristelevyihin, 100 mm. Levyssä oleva pinta (alumiini) toimii höyrysulkuna. Sopivaa liimaa minulla on.FredrikR sanoi:
https://www.finnfoam.se/produkter/ff-pir
Jos sinusta tuntuu, että voit ruuvata seinään, voit kiinnittää koolausrimat lähelle kattoa ja antaa poikkisuuntaisten irto-rimojen levätä niiden päällä. Kiinnitin kipsilevyt kattoon vierasmajassa näin:K Kojfabriken sanoi:Hei kaikki,
Olinkohan sattua löytämään joitain vinkkejä liittyen painovoiman lakien rikkomisen taitoon? Olen pian asentamassa paneeleja kattoon (mdf-lautoja), mutta en halua rikkoa höyrynsulkukalvoa (mikä tapahtuu jos ruuvaan, toinen tarina), joten minun täytyy liimata ne ylös.
Ainoa tapa, jonka tiedän, on tukea ne X määrällä tukipuita suoraan paneelilautoihin, mutta siitä tulee loputtomasti tukipuita ja hankaluutta. Tiedän, että voin laskea aluslautojen avulla ja ruuvata niihin, mutta haluan maksimikorkeuden.
Onko olemassa jokin nerokas tekniikka, joka tekee elämästä helpompaa, kun asiat eivät halua pudota ylöspäin?
Kiitos etukäteen!

Sinun täytyy tietysti tukea paneelilautoja lukuisilla pienillä tukipuilla...
Kiitos vinkistä!
Epäilen, että se on helpoin menetelmä.
Epäilen, että se on helpoin menetelmä.
Klikkaa tästä vastataksesi