990 lukukertaa ·
4 vastausta
990 lukukertaa
4 vastausta
Liimata kierrevarsi betoniin?
Hei,
Aion asentaa pienen väliseinän ja haluan kiinnittää teräskiskon kattoon. Olen porannut reikiä, mutta siellä on paljon raudoitusta ja pääsen vain 3 cm syvyyteen. Ajattelin liimata kierretangon reikiin ja sitten kiinnittää kattokiskon muttereilla. Mietin, mitä liimaa minun pitäisi käyttää. Montagelim?
Mats
Aion asentaa pienen väliseinän ja haluan kiinnittää teräskiskon kattoon. Olen porannut reikiä, mutta siellä on paljon raudoitusta ja pääsen vain 3 cm syvyyteen. Ajattelin liimata kierretangon reikiin ja sitten kiinnittää kattokiskon muttereilla. Mietin, mitä liimaa minun pitäisi käyttää. Montagelim?
Mats
Nyt saattaa olla erityinen mitta, jossa kiskon pitäisi olla, mutta muuten siirrä reikää diagonaalisesti noin 3 cm, niin yleensä rauta voidaan välttää. Raudat ovat pituus- ja poikittaissuunnassa katossa ja ovat todennäköisesti alapinnan raudoitusta, jolloin ne ovat noin 3-5 cm syvyydessä betoniin. Joten diagonaalinen siirto on tarpeen.M matknu sanoi:Hei,
Aion asentaa pienen väliseinän ja haluan kiinnittää teräskiskon kattoon. Olen porannut reikiä, mutta siellä on paljon raudoitusta ja pääsen vain 3 cm syvyyteen. Ajattelin liimata kierteisen tangon reikiin ja sitten kiinnittää kattokiskon muttereilla. Mietin, mikä liima olisi sopiva. Montagelim?
Mats
Klikkaa tästä vastataksesi