Hei.
minulla on paljon liimapuupalkkeja, jotka on liimattu "korkeuden mukaan" 25 cm paloilla ja sormijatkoksilla, ihmettelen, tietääkö kukaan mihin niitä käytetään ja mitä niitä kutsutaan?
ne ovat noin 6 metriä pitkiä, mitat noin 60x70 ja 70x70.
luulen, että ne on valmistettu huonekalupuusepän töihin tai ikkunoihin ja oviin, mutta en tiedä.

Limträpalkki, jossa näkyvät sormijatkokset. Puu on liimattu pystysuunnassa pienemmistä pätkistä.

Onko sinulla valokuvaa balkarna?

Kuvat

• Puuseinä, jossa on asennettu puiset paneelit lähekkäin vaakasuoraan, sivulta kuvattuna, oikeassa alakulmassa oranssi esine.
  • Pinossa olevia käsittelemättömiä puulankkuja, jotka ovat vaakasuorassa järjestyksessä ja tarkasteltavana lähietäisyydeltä.
  • Sormiliitoksella yhdistetyt puupalaset, lähikuva puurakenteesta.
En ymmärrä, mitä tarkoitusta varten ne on tehty?

Sellaiselta halpa valmiiksi maalattu listojen raaka-aine yleensä näyttää.

• Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Okei, ne saattavat olla totta, mutta kelpaisivatko ne sääntöpuina tai johonkin muuhun rakenteeseen? Autotalliin tai pihamökkiin? Jos liimaa 3 kappaletta toisiaan vasten puristuksen alla?

muuten eikö mäntylevyt ole joskus laminoitu tällä tavalla, vai onko ne tehty sauvamaisesti?

Luulen, että se on liimapuupalkkien valmistuksen sivutuote.

P
Nyt ne sopivat hyvin päähän, kun alkaa tulla kylmä. Se on kyllä kuten @useless sanoi, ne ovat listatehtaasta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.