1 024 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Liimapuukolmion rakentaminen
Tarvitsisin vinkkejä, kuinka voisin rakentaa tämän liimapuukaton hyvällä tavalla.
Se koostuu kahdesta 115x115 liimapuupilarista kummallekin puolelle. Sitten tulee kaksi isoa 115x270 liimapuuta 30 asteen kaltevuudella.
Sen jälkeen pitkä vaaka- ja pystypuu keskelle. Kaikki osat liitetään yhteen suurilla erikoiskiinnikkeillä ja pulteilla.
Kummallekin puolelle tulee ensin kiinnittää 12mm k-plywoodia ruuveilla. Suunnitellut levyt näkyvät erivärisinä vasemmalla puolella ja niiden sijoittelu. Sama tulee oikealla puolella.
Ajattelin koota kaiken vaakasuunnassa ja sitten nostaa koko seinän yhtenä kappaleena.
Täytyy asettaa kaikki pukkeille, jotta pääsen ruuvaamaan alapuolelta ja sitten levyt ylhäältä.
K-plywood täytyy asentaa ensin, koska pitkät kiinnikkeet kiinnitetään ulkopuolelle ja kiinnittävät osat yhteen.
Miten te tekisitte?
Se koostuu kahdesta 115x115 liimapuupilarista kummallekin puolelle. Sitten tulee kaksi isoa 115x270 liimapuuta 30 asteen kaltevuudella.
Sen jälkeen pitkä vaaka- ja pystypuu keskelle. Kaikki osat liitetään yhteen suurilla erikoiskiinnikkeillä ja pulteilla.
Kummallekin puolelle tulee ensin kiinnittää 12mm k-plywoodia ruuveilla. Suunnitellut levyt näkyvät erivärisinä vasemmalla puolella ja niiden sijoittelu. Sama tulee oikealla puolella.
Ajattelin koota kaiken vaakasuunnassa ja sitten nostaa koko seinän yhtenä kappaleena.
Täytyy asettaa kaikki pukkeille, jotta pääsen ruuvaamaan alapuolelta ja sitten levyt ylhäältä.
K-plywood täytyy asentaa ensin, koska pitkät kiinnikkeet kiinnitetään ulkopuolelle ja kiinnittävät osat yhteen.
Miten te tekisitte?
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Miksi ei horisontaalinen saa mennä aivan hammarbandetille asti?
Pitääkö seinän olla 944 mm paksu?
Vaikuttaa hieman sekavalta rakenteelta.
Oletko laskenut, riittääkö 115 x 270 korkeajalkana?
Oletko miettinyt tavallista W-kattotuolia, saa erittäin korkean kantavuuden kierrerakenne-vaikutuksen ansiosta.
Protte
Pitääkö seinän olla 944 mm paksu?
Vaikuttaa hieman sekavalta rakenteelta.
Oletko laskenut, riittääkö 115 x 270 korkeajalkana?
Oletko miettinyt tavallista W-kattotuolia, saa erittäin korkean kantavuuden kierrerakenne-vaikutuksen ansiosta.
Protte

Meillä on suunnittelija, joka on laskenut tämän. Seinä ei ole 944 mm paksu, vaan se on leveys. Ruuvi-kiinnitetyn k-plywooden ansiosta jokaisesta seinästä tulee erittäin vakaa ja kuin yksi suuri pylväs. Keskelle tulee suuri liukuovi ja sen yläpuolelle 2 kolmionmuotoista ikkunaa.prototypen sanoi:
Miksi vaakasuora ei saa mennä vasempaan asti hammarbandiin?
Onko seinästä tulossa 944 mm paksu?
Vaikuttaa vähän sekavalta rakenteelta.
Oletko laskenut, riittääkö 115 x 270 korkeajalkana?
Oletko harkinnut tavallista W-kattotuolia, sillä on erittäin korkea kantavuus ristikkovaikutuksen ansiosta.
Protte
Klikkaa tästä vastataksesi
