1 249 lukukertaa ·
7 vastausta
1k lukukertaa
7 vastausta
Liimaa lekaharkko parkettilattialle
Hei!
Minulla on kysymys liittyen siihen, että kiinnitän vaakasuunnassa olevat lecaharkot olemassa olevaan parkettilattiaan, joka tulee olemaan pohjana uunijalustalle. Pitäisikö parketin ja lecan väliin laittaa jotain, esimerkiksi ohut vaahtomuovi siltä varalta, että lattia liikkuu vuodenaikojen mukaan?
Minulla on kysymys liittyen siihen, että kiinnitän vaakasuunnassa olevat lecaharkot olemassa olevaan parkettilattiaan, joka tulee olemaan pohjana uunijalustalle. Pitäisikö parketin ja lecan väliin laittaa jotain, esimerkiksi ohut vaahtomuovi siltä varalta, että lattia liikkuu vuodenaikojen mukaan?
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa oudolta laittaa liesi suoraan parketille. Miltä lattia näyttää parketin alla? Onko kyseessä erittäin kevyt liesi, jotta lattia kestää sen?
Muuten voit laittaa lecaharkot kelluvasti lattialle ja vain saumata ne, esimerkiksi rakennusmuoville.
Muuten voit laittaa lecaharkot kelluvasti lattialle ja vain saumata ne, esimerkiksi rakennusmuoville.
Viimeksi muokattu:
Mikä takka teillä on tarkoitus laittaa sinne?M MioMorris sanoi:
Olen utelias kuinka paljon se painaa.
Meillä on takka, joka painaa noin 150 kg, seisomassa parketilla, mutta tulisijasuojan välissä.
Kuulostaa kuitenkin hieman oudolta liimata lecaharkot lattialle..
Claes Sörmland sanoi:
Juuri niin, ajatus on laittaa kelluvat lecasblockit perustukseksi. Parketin alla on vanha klinkkerilattia, jossa on ollut vanha puuliesi.Claes Sörmland sanoi:
Rosslagspisen. Voit nähdä ensimmäisestä viestistä puuttuneet kuvat.FredrikR sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi