32 375 lukukertaa ·
73 vastausta
32k lukukertaa
73 vastausta
Liimaa askelman etulevy (stepkit)
Kiitos, kiitos.....
Sinulla oli aivan oikeassa.....on todella hyvä sahata käsin japaninsahalla
Ajattelin sitten öljytä portaat öljyllä nimeltä Satin Oil Gold. Se on ilmeisesti erittäin riittoisa öljyvaahto, jonka pitäisi olla helposti työstettävä. Öljytylle alueelle pitäisi voida astua 1 tunnin jälkeen. Maalari suositteli sitä minulle. Onko sinulla siitä kokemusta?
Sinulla oli aivan oikeassa.....on todella hyvä sahata käsin japaninsahalla
Ajattelin sitten öljytä portaat öljyllä nimeltä Satin Oil Gold. Se on ilmeisesti erittäin riittoisa öljyvaahto, jonka pitäisi olla helposti työstettävä. Öljytylle alueelle pitäisi voida astua 1 tunnin jälkeen. Maalari suositteli sitä minulle. Onko sinulla siitä kokemusta?
Ei, valitettavasti. Tikkaita en ole öljynnyt ollenkaan, koska ne olivat öljytyt jo toimitettaessa. Muut puutyöt portaiden yhteydessä on öljytty osmo kovavahaöljyllä, erinomaisin tuloksin.scar69 sanoi:Kiitos, Kiitos.....
Olit niin oikeassa.....onnistuu todella hyvin sahata käsin japaninsahalla
Ajattelin sitten öljytä tikkaat öljyllä, joka nimeltään Satin Oil Gold. Se on ilmeisesti öljymousse, joka on erittäin riittoisa ja pitäisi olla helposti työstettävä. Öljytyn alueen pitäisi olla käytettävissä 1 tunnin jälkeen. Sain suosituksen siitä maalariystävältäni. Onko sinulla kokemusta siitä?
Sika T2 myydään K-Rauta:ssa varastotuotteena.Daniel_N sanoi:
--- Mats ---
Se oli valtava työ maalauksen osalta, mutta portaiden asentaminen ei ollut läheskään niin raskasta/vaikeaa kuin olin kuvitellut.
Poistin maton, eikä sekään ollut ongelma. Revin maton pois ja raaputin liimajäämät noin 2-3 tunnissa.
Poistin maton, eikä sekään ollut ongelma. Revin maton pois ja raaputin liimajäämät noin 2-3 tunnissa.
Minulla on pieni projekti, jossa mietin tekisin kuten sinä. Miten kiinnitit porrastuet tammi parkettiin?estwing sanoi:
moikka!
miksi ostaa tämä hirmukallis kunnostussarja?:S
näin minun portaikkoni, selaa vähän kuvia ja näet, ennen/jälkeen!!!
[linkki]
liimauksesta otin PL400, yksi kiinnitysnauha ympäriinsä ja vähän siksakkia keskelle.
sitten otin kuumaliimaa, josta olette puhuneet koko ajan ketjussa, sen pitäisi *oikeasti* kiinnittyä heti.:O
helpointa mitä voi olla.
rakensin portaikkoni 14 mm tammi parketilla ja porrastuki 56mm tammi lista...d^_^b
ystävällisin terveisin
estwing
Ok. Valitettavasti minulla ei ole listoistuspyssyä. Mietin, että jyrsin klikkilattian alareunan. Ja sitten liimaan porrasnokan kauniin kuvani mukaisesti. Ajattelen, ettei porrasnokassa ole kuormitusta ylhäältä ja se on myös tyylikäs. Mitä mieltä olet?estwing sanoi:

Klikkaa tästä vastataksesi