Valkoinen list poskessa pitäisi olla edellisessä viestissä:)

Se näyttää todella tyylikkäältä!

Ja oletan, että olin oikeassa siitä, että olet nyt mestari käsisahauksessa?

Kiitos, kiitos.....:D

Sinulla oli aivan oikeassa.....on todella hyvä sahata käsin japaninsahalla :D

Ajattelin sitten öljytä portaat öljyllä nimeltä Satin Oil Gold. Se on ilmeisesti erittäin riittoisa öljyvaahto, jonka pitäisi olla helposti työstettävä. Öljytylle alueelle pitäisi voida astua 1 tunnin jälkeen. Maalari suositteli sitä minulle. Onko sinulla siitä kokemusta?

scar69 sanoi:
Kiitos, Kiitos.....:D

Olit niin oikeassa.....onnistuu todella hyvin sahata käsin japaninsahalla :D

Ajattelin sitten öljytä tikkaat öljyllä, joka nimeltään Satin Oil Gold. Se on ilmeisesti öljymousse, joka on erittäin riittoisa ja pitäisi olla helposti työstettävä. Öljytyn alueen pitäisi olla käytettävissä 1 tunnin jälkeen. Sain suosituksen siitä maalariystävältäni. Onko sinulla kokemusta siitä?
Ei, valitettavasti. Tikkaita en ole öljynnyt ollenkaan, koska ne olivat öljytyt jo toimitettaessa. Muut puutyöt portaiden yhteydessä on öljytty osmo kovavahaöljyllä, erinomaisin tuloksin.

Okei, sitten minusta tulee piltot-testaaja sille öljylle :) Ajattelin kaataa niihin vähän huoltoöljyä kun Step kit suositteli sitä kun portaat olivat vain pohjaöljytyt.

Palaan jonain päivänä kommenttien kanssa öljystä.

Daniel_N sanoi:
Olen lisännyt enemmän stepkit (ja vastaavaa) sen jälkeen kun aloitin ketjun. Valitsisin epäilemättä Sika T2:n uudelleen, uskomattoman hyvin soveltuva tehtävään nopean tarttuvuuden, MS-polymeerityypin ja sopivan jähmeän koostumuksen ansiosta.
Sika T2 myydään K-Rauta:ssa varastotuotteena.

--- Mats ---

Olen nyt öljynnyt portaat oljemousse:lla. Todella helppoa. Pieni nokare moussea levitetään portaille ja pyyhitään sitten kuivalla liinalla. Ei voisi olla helpompaa:D

Hei, mistä voi ostaa metallisen trappkompassen?

josquin sanoi:
Hei, mistä voi ostaa metallisen trappkompassin?
Ostin omani Theofilsiltä. Kuten kaikki muu siellä, se oli kuitenkin mielettömän ylihinnoiteltu. Ehkä sen voi tuoda maahan.

scar69: Tyylikästä! Oletan, että poistit kokolattiamaton? Oliko paljon työtä?

Se oli valtava työ maalauksen osalta, mutta portaiden asentaminen ei ollut läheskään niin raskasta/vaikeaa kuin olin kuvitellut.

Poistin maton, eikä sekään ollut ongelma. Revin maton pois ja raaputin liimajäämät noin 2-3 tunnissa.

janwide
estwing estwing sanoi:
moikka!

miksi ostaa tämä hirmukallis kunnostussarja?:S
näin minun portaikkoni, selaa vähän kuvia ja näet, ennen/jälkeen!!!
[linkki]

liimauksesta otin PL400, yksi kiinnitysnauha ympäriinsä ja vähän siksakkia keskelle.
sitten otin kuumaliimaa, josta olette puhuneet koko ajan ketjussa, sen pitäisi *oikeasti* kiinnittyä heti.:O
helpointa mitä voi olla.
rakensin portaikkoni 14 mm tammi parketilla ja porrastuki 56mm tammi lista...d^_^b

ystävällisin terveisin
estwing
Minulla on pieni projekti, jossa mietin tekisin kuten sinä. Miten kiinnitit porrastuet tammi parkettiin?

janwide janwide sanoi:
Minulla on pieni projekti, jossa harkitsen tekeväni kuten sinä teit. Kuinka kiinnitit porraspäät tammi parkettiin?
Hei.
Liimaa sekä listapistooli. //Estwing

janwide
estwing estwing sanoi:
Hei.
Liimaa sekä listoistuspyssy. //Estwing
Ok. Valitettavasti minulla ei ole listoistuspyssyä. Mietin, että jyrsin klikkilattian alareunan. Ja sitten liimaan porrasnokan kauniin kuvani mukaisesti. Ajattelen, ettei porrasnokassa ole kuormitusta ylhäältä ja se on myös tyylikäs. Mitä mieltä olet?
Käsin piirretty kaaviokuva porrastasanteen ja askelreunan rakenteesta. Kuvassa näkyy klikattavan lattian reuna ja liimattu askelreuna.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.