4 277 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Liima, joka tarttuu leikatun kipsilevyn reunaan.
Kuten otsikko sanoo. Etsin liimaa, joka kiinnittyy leikatun kipsilevyn reunaan. Olen kokeillut tec7 ja pl600 ilman menestystä.
Sitten sinun täytyy ensin kyllästää kipsi jollakin, joka imeytyy ja kuivuu. Lakka tai liima. Vasta kun sinulla on kiinteä pinta, johon voit liimata, sinulla on mahdollisuus onnistua. Mutta hyvä siitä tuskin tulee.
Staffans
Staffans
Voiko fermacell-levyjen liima toimia myös tavallisilla levyillä?
https://www.byggmax.se/fermacell-foglim-310ml-p18040
https://www.byggmax.se/fermacell-foglim-310ml-p18040
Eräs kaveri, jonka tunnen, työskentelee päivittäin kipsiseinien rakentamisen parissa ja hän sekoittaa puuliimaa kittiin suuremmissa herkässä paikoissa. Siksi uskon, että tavallinen puuliima toimii. Sivele pinta vähintään 3 kertaa ja anna kuivua kunnolla kertojen välillä. Sen jälkeen reuna on kova ja voit käyttää tech7:ää tai jotain vastaavaa.
Puuliima laitetaan huomennaJ J Vos sanoi:Yksi kaveri, jonka tunnen, työskentelee päivittäin kipsiseinien rakentamisessa ja hän sekoittaa puuliimaa tasoitteeseen suuremmissa herkissä korjauksissa. Siksi luulen, että tavallinen puuliima toimii. Sivele pintaan vähintään 3 kertaa ja anna kuivua kunnolla kertojen välillä. Sitten reuna on kova ja voit käyttää tech7:ää tai vastaavaa.
Maalasin kerroksen aamulla niin että siitä tuli pinta. Nyt se on kuivunut ja tuntuu jo kestävältä. Ei ollut mahdollista raapia pois, joten se luultavasti toimii hyvin liimaamiseen.J J Vos sanoi:Yksi kaveri, joka tunnen, työskentelee kipsilevyjen rakentamisessa päivittäin ja hän sekoittaa puuliimaa tasoitteeseen suurissa herkillä korjauksilla. Siksi luulen, että tavallinen puuliima toimii. Levitä pinta vähintään 3 kertaa ja anna kuivua kunnolla kertojen välillä. Sitten reuna on kova ja voit käyttää tech7:ta tai jotain vastaavaa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Miten kiinnitätte kattolistan liimalla?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur fäster man tillbaks ugnsluckan på en sådan metall? Den lossnade när jag skulle rengöra och jag har försökt att använda silikonlimmet från Casco.
Kök -
Jalkalistat, jotka on liimattava yhteen - mikä liima tarttuu alkyydipohjamaaliin?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka