Kuten otsikko sanoo. Etsin liimaa, joka kiinnittyy leikatun kipsilevyn reunaan. Olen kokeillut tec7 ja pl600 ilman menestystä.

Ei ole liimaa, joka kiinnittyy kipsilevyn reunaan ja pysyy paikallaan, vain tasoite voi tarttua hieman. Miksi liima? valokuva on hyvä.

Staffans2000
Sitten sinun täytyy ensin kyllästää kipsi jollakin, joka imeytyy ja kuivuu. Lakka tai liima. Vasta kun sinulla on kiinteä pinta, johon voit liimata, sinulla on mahdollisuus onnistua. Mutta hyvä siitä tuskin tulee.

Staffans

• Tykkään
J Vos
  • Laddar…
Tavallinen primer, kuten lattiatäyte, pitäisi sitoa kipsi reunassa mielestäni.

• Tykkään
mattie_river ja 1 muu
  • Laddar…
Olen leikkinyt ajatuksella täyttää se kudonnalla, mutta primer voisi toimia paremmin

Eräs kaveri, jonka tunnen, työskentelee päivittäin kipsiseinien rakentamisen parissa ja hän sekoittaa puuliimaa kittiin suuremmissa herkässä paikoissa. Siksi uskon, että tavallinen puuliima toimii. Sivele pinta vähintään 3 kertaa ja anna kuivua kunnolla kertojen välillä. Sen jälkeen reuna on kova ja voit käyttää tech7:ää tai jotain vastaavaa.

J J Vos sanoi:
Yksi kaveri, jonka tunnen, työskentelee päivittäin kipsiseinien rakentamisessa ja hän sekoittaa puuliimaa tasoitteeseen suuremmissa herkissä korjauksissa. Siksi luulen, että tavallinen puuliima toimii. Sivele pintaan vähintään 3 kertaa ja anna kuivua kunnolla kertojen välillä. Sitten reuna on kova ja voit käyttää tech7:ää tai vastaavaa.
Puuliima laitetaan huomenna (y):rofl:

• Tykkään
J Vos
  • Laddar…
J J Vos sanoi:
Yksi kaveri, joka tunnen, työskentelee kipsilevyjen rakentamisessa päivittäin ja hän sekoittaa puuliimaa tasoitteeseen suurissa herkillä korjauksilla. Siksi luulen, että tavallinen puuliima toimii. Levitä pinta vähintään 3 kertaa ja anna kuivua kunnolla kertojen välillä. Sitten reuna on kova ja voit käyttää tech7:ta tai jotain vastaavaa.
Maalasin kerroksen aamulla niin että siitä tuli pinta. Nyt se on kuivunut ja tuntuu jo kestävältä. Ei ollut mahdollista raapia pois, joten se luultavasti toimii hyvin liimaamiseen.

• Tykkään
J Vos
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.