Minulla on kattolista, joka täytyy liimata paikalleen. Miten se kannattaa tehdä parhaiten? Kaikissa online "ohjeissa" tätä ei mainita koskaan. Näyttää siltä, että ne pidetään paikoillaan, kunnes se kuivuu (mutta onko liima todella niin nopeasti kuivuvaa), vai täytyykö ne tukea, kunnes se kuivuu?

Ystävällisin terveisin
M
 
Betoniseinä?
 
Useimmat asennusliimat tarttuvat hyvin, joten niitä ei tarvitse pitää paikoillaan.

Tämä tarttuu erittäin hyvin aluksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
M.West ja 1 muu
  • Laddar…
S Småbrukaren sanoi:
Betoniseinä?
Kipsiseinä-kipsikatto…
 
Kuumasulaliima ja kontaktliima yhdessä
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.