Hei.
Toivon vinkkejä, mitä levylajia minun pitäisi käyttää seinässäni. Se on seinä, joka on lisäeristetty sisäpuolelta ja jossa on rintapaneeli alhaalla ja kipsi ylhäällä. Paneeli ja kipsilevy ovat samalla tasolla.

Ajattelin laittaa kipsilevyn suoraan päälle ja sitten tapetti, mutta tarvitsenko OSB-levyn taakse estämään halkeamia?
Seinä, jossa on alaosassa valkoinen helmipaneeli, yläosassa kipsilevy ja keskellä keltainen eristekerros.
 
Jos paneeli ja olemassa oleva kipsilevy ovat samalla tasolla, uusi kipsilevy voidaan asettaa suoraan päälle. Vältä uusien kipsilevyjen saumojen tekemistä vanhojen saumojen kohdalle.
 
  • Tykkään
Mezts
  • Laddar…
Huippua. Kiitos vastauksesta. Erittäin arvostettua.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.