1 504 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Levy materiaalia kiinnittää Thermomur-seinään?
Minulla on kellari, joka on rakennettu Jackon Thermoblockista ja olen nyt ajatellut kiinnittää levyä seinille. Suunnitelma on kiinnittää levy valettuihin muoviliittimiin ja sitten kiinnittää kaikki muu mahdollisesti levyyn. Jotkut asiat tarvitsevat varmasti kiinnityksen aina betoniytimeen asti.
Olen kuitenkin erittäin epävarma siitä, mitä levymateriaalia suositellaan tai mikä on parhaiten soveltuva. OSB? Vaneri, MDF? Jotain muuta? Olisi hienoa päästä kohtalaisen kohtuulliseen hintaan.
Estetiikalla on vähemmän merkitystä, mutta mukavaa, jos siitä tulee siisti.
Olen kuitenkin erittäin epävarma siitä, mitä levymateriaalia suositellaan tai mikä on parhaiten soveltuva. OSB? Vaneri, MDF? Jotain muuta? Olisi hienoa päästä kohtalaisen kohtuulliseen hintaan.
Estetiikalla on vähemmän merkitystä, mutta mukavaa, jos siitä tulee siisti.
Minulla ei ole vastausta kysymykseesi, mutta mietin, oletko tyytyväinen kellarirakenteeseen Thermomurilla?X XAgent sanoi:Minulla on kellari, joka on rakennettu Jackon Thermoblock -elementeistä ja ajattelin nyt laittaa levymateriaalia seinille. Suunnitelma on kiinnittää levymateriaali valettuihin muovisiin siteisiin ja sitten kiinnittää edelleen, mitä ikinä se onkaan, levyyn. Jotkut asiat varmasti täytyy kiinnittää aina betoniytimeen asti.
Olen kuitenkin erittäin epävarma siitä, mikä levymateriaali on suositeltavaa tai parhaiten soveltuvaa. OSB? Vaneri, MDF? Jotain muuta? Olisi hienoa, jos selviäisi kohtuulliseen hintaan.
Estetiikka on toissijainen, mutta mukavaa, jos siitä tulee tyylikästä.
Teemme suuren laajennuksen ja meille on ehdotettu Thermomur-kellariseiniksi.
Klikkaa tästä vastataksesi