Huone, jossa on käsittelemätön seinä valmisteilla ohutkerrospintaukseen, tikkaat ja rakennustarvikkeita lattialla.

Olen poistanut vanhan maalin ja ajatuksena on nyt levittää uusi ohut kerros rappausta saadakseni tasaisen pinnan.

Olen harkinnut weber Base 135 rappauslaasti c käsin? Käsittääkseni en tarvitse raudoitusta?

• Tykkään
kest
  • Laddar…
Hei! Aion tehdä saman asian kuin sinä! Miten etenit saadaksesi tasaisen pinnan maalattavaksi? Voi hyvin!

Hei suosittelisin finja gipsputs paljon helpompi työstää Terveisin, Tobbe

T Träabetare sanoi:
Hej jag skulle rekommendera finja gipsputs mycke mer lättarbetat Med vänlig hälsning, Tobbe[/QUOTE
Okej fungerar det i källare alltså ? Mvh Joel

Kipsimassaa levitetään tai tasoitetaan jälkikäsittelyyn filtillä tai harjalla riippuen siitä, millaisen valmiin pinnan haluat saada, ei tarvitse yleensä vahvistaa/verkkottua

J Joel_larsson sanoi:
Hei! Olen tekemässä samaa kuin sinä! Kuinka sait tasaisen pinnan maalausta varten? Voi hyvin
Kosteuta alusta kunnolla, sitten levitin laastia lastalla alhaalta ylöspäin. Ei liian leveä, noin 30-40 cm leveä lasta olisi hyvä. Hetken kun se on ollut seinällä, täytyy hangata niin, että siitä tulee yhtenäinen rakenne. Tässä tarvitaan vähän ajoitusta. Sen pitäisi olla hieman kuivunut, muttei liikaa. Kostuta hiertolasta ja poista ylimääräinen sieneltä. Vaihda vettä melko usein.

Ei ole helppoa saada kipsiseinärakenteesta viimeisteltyä kaltaiselleni noviisille, joten päätin maalata tasoitteella, jossa on hiekkaa, jotta sain siihen rakenteen.

Voin ottaa muutaman kuvan, niin näet millainen siitä tuli.

• Tykkään
johannord
  • Laddar…
Sen voi käyttää kellarissa

Harmaa betoniseinä, jossa on pieni valkoinen pyöreä ilmanvaihtoventtiili. Seinän vieressä kulkee valkoinen putki ja katossa on valkoinen paneeli.
Valkoinen karkeapintainen seinä, jossa pieni ikkuna ylhäällä. Valo tulee ikkunasta ja lattialla on työkaluja.

• Tykkään
Appendix ja 2 muuta
  • Laddar…
Superhieno tulos, olen itse aloitusvaiheessa samantyyppisen yrityksen kanssa, mitä käytit hiekkapitoisena murfillerinä?

J johannord sanoi:
Erittäin hieno lopputulos, olen itse aloittamassa samanlaista yritystä, mitä hiekkapitoista murfilleriä käytit?
https://www.fargvaruhuset.se/sv/art...OWz4-kq_8qPyA174jlvpSJhZs217kL0RoClNwQAvD_BwE

Siinä sanottiin, että tulisi maalata ristikkäin parhaan tuloksen saamiseksi, mutta tehtyäni näin ulkopuolen perustassa en ollut tyytyväinen. En muista, rullasinko sisäpuolen, mutta luulen niin tehneeni. Rullaan sen sitten, kun jatkan perustaa.

• Tykkään
johannord
  • Laddar…
P Phasio sanoi:
[linkki]

Siellä sanottiin, että paras tulos saavutetaan maalaamalla ristiin, mutta tehtyäni sen ulkopuolella katson, ettei siitä tullut hyvää. En muista, rullasinko sisäpuolen, mutta luulen niin. Aion rullata sitä, kun jatkan perustalla joka tapauksessa.
Täsmälleen tuote, jota katsoin :D.

J johannord sanoi:
Tarkalleen se tuote, jota katsoin :D.
Se on todella paksu ja hyvä tuo väri. Pidän siitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.